Sprzedaż Company of Heroes 2 w ciągu pierwszych pięciu dni po premierze nie ścina z nóg, ale nie jest też żenująco słaba. SEGA ujawniła wynik w raporcie podsumowującym miniony kwartał.
Sprzedaż Company of Heroes 2 w ciągu pierwszych pięciu dni po premierze nie ścina z nóg, ale nie jest też żenująco słaba. SEGA ujawniła wynik w raporcie podsumowującym miniony kwartał.
Wydawca zdradził ponadto, że wartość sprzedaży netto w ciągu ostatnich trzech miesięcy wyniosła 18,9 mld jenów (193 mln dolarów), co w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym oznacza wzrost rzędu 3,8 mld jenów. Firmie udało się wypracować niewielki zysk (39 mln jenów / 399 tys. dolarów), co jest tym bardziej pozytywną wiadomością, jeśli wziąć pod uwagę ubiegłoroczne straty z tego kwartału sięgające 1,6 mld jenów (16,4 mln dolarów).
Zdecydowanie - z 2,76 mln do 1,21 mln - spadła sprzedaż gier dystrybuowanych w pudełkach. Najwięcej, 570 tys., udało się sprzedać w Europie. Konsumenci z USA zakupili 370 tys. sztuk, a w Japonii rozprowadzono ich 250 tys. Mianem "korzystnych" SEGA określa natomiast wyniki ze sprzedaży cyfrowej.