Batman: Arkham Origins - wymagania sprzętowe ujawnione

Mateusz Stanisławski
2013/08/07 09:43

Tradycyjnie z pomocą przychodzi platforma Steam. Karta Batman: Arkham Origins została wyposażona zarówno w minimalną, jak i rekomendowaną konfigurację.

Batman: Arkham Origins - wymagania sprzętowe ujawnione

Wymagania sprzętowe Batman: Arkham Origins nie zaskakują, szczególnie że po raz kolejny będziemy mieli do czynienia z silnikiem Unreal Engine 3. W przeciwieństwie jednak do poprzedniej odsłony serii produkcja nie ruszy na sprzęcie z Windowsem XP.


Minimalne wymagania sprzętowe Batman: Arkham Origins:

  • system operacyjny Windows Vista, 7 lub 8 (32-bitowy);
  • procesor Intel Core 2 Duo (2,4 GHz) lub AMD Athlon X2 (2,8 GHz);
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 GTS lub AMD Radeon HD 3850 (DirectX 10).


Zalecane wymagania sprzętowe Batman: Arkham Origins:

  • system operacyjny Windows Vista, 7 lub 8 (64-bitowy);
  • procesor Intel Core i5-750 (2,67 GHz) lub AMD Phenom II X4 965 (3,4 GHz);
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 560 lub AMD Radeon HD 6950 (DirectX 11).

GramTV przedstawia:

Premiera Batman: Arkham Origins coraz bliżej – już 25 października. Tytuł zagości nie tylko na blaszakach, ale również konsolach PlayStation 3, Xbox 360 i Wii U. Niewykluczone, że lada moment dojdzie do zapowiedzi edycji kolekcjonerskiej gry.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
16/08/2013 14:52

Mnie tam bardziej interesuje, czy będzie EK na PC.

Usunięty
Usunięty
16/08/2013 14:51
Dnia 16.08.2013 o 14:41, Numenpl napisał:

A co do AC czy czasem patchy nie wydali by pozbyć się tego badziewia.

Nope. Może w GoTY, ale goła podstawka nadal to ma, przed chwilą sprawdziłem. : /

Usunięty
Usunięty
16/08/2013 14:41
Dnia 16.08.2013 o 14:10, Kadaj napisał:

> zapomnieli dodać gra wymaga konta na steam bo gfwl poszedł w cholerę yesyesyesyes :D No wreszcie, jeszcze niech wywalą GfWL ze steamowych wersji AC. ;p

jest kilka powodów dla których WB tak nakazał:- Pierwszy jest dość oczywisty. Chodzi o sprzedaż WB sprawdziło i okazało się że najlepiej sprzedają im się wersje PC towe które nie korzystają z GFWL tylko Steam.- Drugim powodem jest wielkość User Base Steam wychodzi tutaj na plus.- zabezpieczenia = koszty związane z tym + opinia na ich temat według klientów. Z kosztami wygląda to tak, że płacą za korzystanie GFWL oraz za Securoma. Przez co klienci cholery dostają. Bo nie dość ,że mamy obecnie połowiczną usługę to jeszcze płyta potrzebna w napędzie, a gra cała na dysku.- Po części WB zrezygnowało po tych całych cyrkach z GFWL i Win8 (a skoro o tym mowa czy microsoft naprawił to czy nie??).- No i jeszcze games for windows marketplace które kopnie w kalendarz 22 sierpnia. W wyniku tego obsługa dlc staje się problematyczna.- I jeszcze zapomniałem opinia na temat matchmakingu w GFWL o ile XBOX live działa bez zarzutu to Splash damage i reszta przyznały że wersja PC tej usługi jest po protu do niczego.A co do AC czy czasem patchy nie wydali by pozbyć się tego badziewia.




Trwa Wczytywanie