Spider-Man 2 na PC z kolejną aktualizacją. Łatka poprawia wydajność gry

Marvel’s Spider-Man 2 w wersji na PC, otrzymało właśnie kolejną, ósmą już aktualizację, która ma na celu poprawę wydajności gry i eliminację błędów.

Marvel’s Spider-Man 2 na PC nadal otrzymuje regularne wsparcie po premierze, pomimo że minęło już trochę czasu od tego momentu. Właśnie ukazała się ósma aktualizacja i choć łatka nie należy do największych, przynosi solidną porcję usprawnień wydajności, poprawek błędów i zwiększoną stabilność rozgrywki, co zebrane razem powinno znacząco poprawić ogólne wrażenia z gry.

Marvel’s Spider-Man 2
Marvel’s Spider-Man 2

Nowa łatka do Marvel’s Spider-Man 2 na PC poprawia wydajność gry

Gra zadebiutowała na PC 30 stycznia 2025 roku i jej start nie należał do najłatwiejszych. Wielu graczy zgłaszało poważne problemy z wydajnością, co negatywnie wpłynęło na odbiór długo wyczekiwanego sequela. Liczne crashe, błędy graficzne i ogólna niestabilność frustrowały fanów. Jednak dzięki regularnym łatkom sytuacja znacznie się poprawiła, a ocena na Steamie wzrosła z mieszanej na bardzo pozytywną.

Ósmy patch przynosi szereg poprawek technicznych i graficznych, w tym:

  • Poprawioną wydajność w zalesionych obszarach – mniejsze przycięcia podczas eksploracji zielonych terenów Nowego Jorku
  • Usunięto crash występujący podczas pościgów pojazdów przy wyjściu z gry
  • Naprawiono problem z „tęczowymi pikselami” przy włączonym Ray Tracingu na kartach AMD.
  • Wprowadzono korekty dotyczące wyglądu włosów postaci, które wcześniej mogły być rozmyte lub migotały przy włączonej opcji Ray Reconstruction.
  • Zdjęcie Greenwich Mural Photo Op teraz prawidłowo się wyświetla przy ustawieniu „Bardzo wysoki” Poziom Detali (LOD).
  • Udoskonalono efekt zmiany wilgotności stroju Spider-Mana, dzięki czemu jego wygląd jest bardziej naturalny.
  • Naprawiono błąd powodujący zacięcie się myszy po zamknięciu menu zmiany postaci.
  • Drobne poprawki interfejsu użytkownika i stabilności gry podczas przemierzania miasta.

GramTV przedstawia:

Warto przypomnieć, że zaledwie kilka dni wcześniej, 3 kwietnia, pojawił się siódmy patch, który również skupił się na poprawie grafiki. Naprawił on między innymi pikselizację przedmiotów w pomieszczeniach, zbyt błyszczące rośliny przy aktywnym Ray-Traced Interiors oraz migotanie cieni przy określonych ustawieniach Ambient Occlusion.

Regularne aktualizacje pokazują, że twórcy Insomniac Games, aktywnie słuchają społeczności i konsekwentnie dążą do tego, by wersja PC Marvel’s Spider-Man 2 dorównywała jakościowo swoim konsolowym odpowiednikom. Szkoda tylko, że nie udało się tego osiągnąć na premierę. Jeśli interesuje was nasze zdanie w temacie drugiej części przygód Petera Parkera na PC, zachęcam do przeczytania naszej recenzji.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!