Na świętowanie jest jeszcze za wcześnie, ale dotychczasowe wyniki sprzętu pozwalają z nadzieją patrzeć w przyszłość.
Na świętowanie jest jeszcze za wcześnie, ale dotychczasowe wyniki sprzętu pozwalają z nadzieją patrzeć w przyszłość.
Po problemach technicznych i przesunięciu premiery, przenośna konsola od Nvidii trafiła na amerykański 31 lipca. Z jakim skutkiem?
Na spotkaniu z inwestorami Chris Evenden zdradził:
Sprzedaż jest świetna. Wszystkie dostarczone do sklepów konsole zostały sprzedane, ale dopiero zaczynamy rozpędzać się z produkcją.
Wysłaliśmy do naszych partnerów zaledwie kilka tysięcy sztuk, więc jest za wcześnie na ogłaszanie sukcesu. Spodziewamy się jednak dobrych wyników Shield.
Wygląda zatem na to, że z pierwszego starcia Nvidia wraca z tarczą. Przed nią jednak wciąż kilka kolejnych, znacznie trudniejszych jak trafienie do świadomości klientów, zachęcenie do kupna nie tylko wyczekujących premiery, debiut na pozostałych rynkach oraz starcie z tańszymi produktami konkurencji.
Wszystko co warto wiedzieć o eksperymencie Nvidii znajdziecie w tym miejscu.