Nowe screeny z Need for Speed: Rivals. Tak zmodyfikujemy wygląd samochodów

Mateusz Stanisławski
2013/08/15 10:46

James Mouat, główny projektant Need for Speed: Rivals, ujawnił nieco więcej szczegółów na temat opcji, jakie zaoferuje nam gra w zakresie tuningu optycznego. Oczywiście nie mogło przy tym zabraknąć garści soczystych screenów.

Nowe screeny z Need for Speed: Rivals. Tak zmodyfikujemy wygląd samochodów

Na wirtualnych drogach w Need for Speed: Rivals spotkamy znajomych, więc koniecznie będzie trzeba się pochwalić podbajerowaną furą. Przykładowym efektom pracy w edytorze tuningu optycznego możecie się przyjrzeć na dostępnych z poziomu tego wpisu screenach.

Należy przy tym uściślić, że zaawansowana zmiana wyglądu będzie dotyczyła tylko samochodów cywilnych. Jeśli chodzi o pojazdy Redview County Police Department, będziemy musieli zadowolić się kilkoma narzuconymi typami o określonych osiągach, między innymi Patrol i Enforcer (więcej zostanie ujawnionych na gamescomie 2013).

„Każda klasa będzie miała swój indywidualny styl wizualny, który odzwierciedla zmiany osiągów pojazdu. Radiowozy patrolowe to pojazdy standardowe, najłatwiejsze do odblokowania. Każda kolejna wersja będzie ogólnie poprawiała osiągi samochodu, ale będzie miała standardowy wygląd drogówki RCPD. Pojazdy funkcjonariuszy zajmujących się egzekwowaniem przepisów będą miały mocniejszą karoserię, dzięki czemu będą lepiej sprawowały się w starciach z innymi samochodami. Ich wygląd będzie też nieco inny od standardowych radiowozów, żeby podkreślić ich klasę.” – czytamy.

GramTV przedstawia:

Debiut Need for Speed: Rivals w naszym kraju odbędzie się 21 listopada. Gra pojawi się rzecz jasna także na konsolach następnej generacji, i to w dniu ich premiery. Przypominamy, że jeżeli zamówicie produkcję w sklepie gram.pl, zgarnięcie między innymi samochód policyjny Nissan GT-R Black Edition.

Komentarze
12
PokerMorda
Gramowicz
17/08/2013 19:56
Dnia 17.08.2013 o 13:32, Sir_Raphael napisał:

> Inna sprawa, że... Te tuningowane Porschaki wyglądają paskudnie. EA, why? Tuning nie musi od razu oznaczać "Wieś" N.p W carbonie fajnie wyglądał tuning lamborghini , głównie dzięki autosculptowi :P

Jest ogromna różnica między tuningiem ze smakiem, a napaćkaniu wszystkim jak leci (tak jak na tych screenach).Osobiście wolę proste barwy, kontrastowe kolory felg i jakieś proste nalepki, pasy na przykład. Coś jak 911 z NfS The Run jaka byla w Tier 4. Ta Pomarańczowa z szarą maską...

Usunięty
Usunięty
17/08/2013 13:32

> Inna sprawa, że... Te tuningowane Porschaki wyglądają paskudnie. EA, why?Tuning nie musi od razu oznaczać "Wieś" N.p W carbonie fajnie wyglądał tuning lamborghini , głównie dzięki autosculptowi :P

Usunięty
Usunięty
15/08/2013 19:48

> > Dziwna sprawa, ale słyszałem gdzieś że pojazdy które pojawiają się po jednej stronie>> > konfliktu nie pojawią się po drugie, za wyjątkiem Astona Martina Vanquish wyłonionego>> > w konkursie "King of the Streets" bodajże... A tutaj widzę Nowego Vipera SRT zarówno>> > jako auto ulicznej rebelii jak i policji...>> Dobrze słyszałeś. Sęk w tym, że Viper w wersji cywilnej będzie dostępny tylko dla tych> osób, którzy zamówią grę w przedsprzedaży w określonych sklepach (nie wiadomo jeszcze,> w jakich) - choć głowę dam sobie uciąć, że będzie ukryty też w pozostałych wersjach.> Tylko czekać, aż ktoś zacznie się bawić plikami gry i znajdzie sposób na odblokowanie> tego auta w dowolnej wersji gry (taka sytuacja miała miejsce w Hot Pursuit 2010 oraz> The Run) ;)>> Natomiast policyjny Viper będzie dostępny dla każdego.Znalazłem coś ciekawego https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1170867_3276763174088_1953374661_n.jpg




Trwa Wczytywanie