James Mouat, główny projektant Need for Speed: Rivals, ujawnił nieco więcej szczegółów na temat opcji, jakie zaoferuje nam gra w zakresie tuningu optycznego. Oczywiście nie mogło przy tym zabraknąć garści soczystych screenów.
James Mouat, główny projektant Need for Speed: Rivals, ujawnił nieco więcej szczegółów na temat opcji, jakie zaoferuje nam gra w zakresie tuningu optycznego. Oczywiście nie mogło przy tym zabraknąć garści soczystych screenów.
Należy przy tym uściślić, że zaawansowana zmiana wyglądu będzie dotyczyła tylko samochodów cywilnych. Jeśli chodzi o pojazdy Redview County Police Department, będziemy musieli zadowolić się kilkoma narzuconymi typami o określonych osiągach, między innymi Patrol i Enforcer (więcej zostanie ujawnionych na gamescomie 2013).
„Każda klasa będzie miała swój indywidualny styl wizualny, który odzwierciedla zmiany osiągów pojazdu. Radiowozy patrolowe to pojazdy standardowe, najłatwiejsze do odblokowania. Każda kolejna wersja będzie ogólnie poprawiała osiągi samochodu, ale będzie miała standardowy wygląd drogówki RCPD. Pojazdy funkcjonariuszy zajmujących się egzekwowaniem przepisów będą miały mocniejszą karoserię, dzięki czemu będą lepiej sprawowały się w starciach z innymi samochodami. Ich wygląd będzie też nieco inny od standardowych radiowozów, żeby podkreślić ich klasę.” – czytamy.
Debiut Need for Speed: Rivals w naszym kraju odbędzie się 21 listopada. Gra pojawi się rzecz jasna także na konsolach następnej generacji, i to w dniu ich premiery. Przypominamy, że jeżeli zamówicie produkcję w sklepie gram.pl, zgarnięcie między innymi samochód policyjny Nissan GT-R Black Edition.