Dajcie znać w komentarzu, czy problem wciąż istnieje.
Jak informuje Eurogamer, gracze Dragon Age: Inkwizycja wciąż zgłaszają problemy z importowaniem stanów świata, mimo że od pierwszych zgłoszeń do BioWare i EA minęło już ponad tydzień. Niezależnie od platformy – PC, PS5 czy Xbox Series X – wielu graczy informuje, że zamiast spersonalizowanych stanów widzi jedynie domyślne ustawienia. Dodatkowo pojawiają się problemy z Złotym Bryłkiem, który znika z gry w trakcie rozgrywki.
Dragon Age: Inkwizycja z problemami
Menedżer społeczności EA, EA_Shepard, w swoim najnowszym komunikacie potwierdził, że problem wciąż nie został rozwiązany, jednocześnie wskazując tymczasowe rozwiązanie.
Gdy importujesz swój stan świata, pojawi się domyślny stan świata. Nazwa się nie zmienia. Gdy chcesz zaimportować stan świata, najpierw zmień jego nazwę w Keep, zaimportuj go do Keep, a następnie rozpocznij nową grę.
Shepard udostępnił także aktualizację na temat prac nad rozwiązaniem problemu.
GramTV przedstawia:
Wiem, że cały ten komunikat „pracujemy nad tym” jest już nudny. Uwierz mi, rozumiem! W Dragon Age dzieje się wiele i wiele się dzieje, więc na innych frontach sprawy trochę się opóźniają. Jednak uważnie to obserwuję, żeby nie zapomnieć o społeczności! – powiedział Shepard
Studio nie ukrywa, że to Dragon Age: Straż Zasłony, z racji niedawnej premiery, jest grą wspomaganą w pierwszej kolejności, co sprawia, że problemy w innych grach czekają w kolejce. Nie robi to jednak wrażenia na graczach. Ci wyrażają frustrację, domagając się priorytetowego potraktowania tego problemu, podkreślając, że spersonalizowane stany świata są integralną częścią doświadczenia w Dragon Age: Inkwizycja.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!