Pierwszowojenna strategia Sid Meier's Ace Patrol wylądowała na PC

Mateusz Stanisławski
2013/08/28 08:37

Sid Meier’s Ace Patrol, dostępny od maja na urządzeniach z iOS w formule free-to-play, trafił właśnie na komputery osobiste, ale już jako pełnoprawny płatny tytuł. Grze możecie się przyjrzeć na premierowym materiale wideo.

Pierwszowojenna strategia Sid Meier's Ace Patrol wylądowała na PC

W strategii turowej Sid Meier’s Ace Patrol gracze dowodzą eskadrą myśliwców z czasów I wojny światowej. Do naszej dyspozycji oddano ponad 180 misji, 30 samolotów i system upgrade’ów, wszystko to jest zaś spięte kampanią dla pojedynczego gracza oraz multiplayerem typu Hot Seat z sieciowymi rankingami.

– W Firaxis jednym z naszych celów jest dostarczanie świetnych gier fanom na tych platformach sprzętowych, na których zabawa sprawia im najwięcej przyjemności. Gdy Ace Patrol debiutował na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS, zespół był wręcz wstrząśnięty ciepłym przyjęciem produkcji (średnia ocen przekracza 80 proc. – dop. red.), więc jesteśmy naprawdę podekscytowani, że możemy tę samą strategię zaoferować posiadaczom pecetów – powiedział Sid Meier, główny projektant gry.

GramTV przedstawia:

Sid Meier’s Ace Patrol jest dostępny z poziomu Steama i kosztuje 9,99 euro (obecnie jeszcze obowiązuje 10-procentowy upust). Poniżej możecie obejrzeć premierowy trailer produkcji.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
31/08/2013 01:05
Dnia 30.08.2013 o 23:57, Vojtas napisał:

Widzisz, problem polega na tym, że wkładasz w moje usta coś,czego nie powiedziałem.

Podałem Tobie konkretny cytat z Twojego pierwszgo postu. Temu nie zaprzeczysz. :)

Dnia 30.08.2013 o 23:57, Vojtas napisał:

Walczysz z chochołami, które sam tworzysz. Dlatego nie będę Ci przeszkadzał w tej zabawie.

Z niczymi/nikim nie walczę i niczego nie tworzę. Jedyne "zarzuty" jakie mam to 4 konkretne kwestie, co do których jesteś w błędzie, w moim mniemaniu. To wszystko.

Dnia 30.08.2013 o 23:57, Vojtas napisał:

Pozdrawiam również. :)

:)

Vojtas
Gramowicz
30/08/2013 23:57

Widzisz, problem polega na tym, że wkładasz w moje usta coś, czego nie powiedziałem. Walczysz z chochołami, które sam tworzysz. Dlatego nie będę Ci przeszkadzał w tej zabawie. Pozdrawiam również. :)

Usunięty
Usunięty
30/08/2013 21:42
Dnia 30.08.2013 o 20:44, Vojtas napisał:

I teraz: gdzie napisałem, że Firaxis NIC nie robi? I dlaczego piszesz o nowej grze,skoro z kontekstu wynika jasno, że chodziło mi o nową grę, tylko o nową dużą markę?Strawman goni strawmana. W związku z tym daruję sobie tę kompletnie bezproduktywnądyskusję z Tobą.

Już w pierwszym swoim poście napisałeś o Meierze: "Szkoda, że Meier realizuje się robiąc takie popierdółki, a nie aktywnie projektując duże gry." Przypomnę, że od 2010 roku Firaxis wydało lub wyda poniższe gry i duże dodatki:"Sid Meier''s Civilization V" (2010)"Civilization V: Gods & Kings" (2012)"Civilization V: Brave New World" (2013)"XCOM: Enemy Unknown" (2012)"Haunted Hollow" (2013)"Sid Meier''s Ace Patrol" (2013)"XCOM: Enemy Within" (jesień 2013)Owszem, Firaxis nie wypuściło żadnej nowej marki, ale nie zasypywali gruszek w popiele i z uznaniem kontynuują wydawanie gier oraz dużych dodatków z najpopularniejszych serii swojego autorstwa. Śmiem twierdzić, że przygotowanie rozbudowanej strategii, to nie to samo co przygotowanie blockbusterwego shootera - przygotowanie takiej strategii i zapewnienie jej odpowiedniego balansu to praca na długie miesiące i lata. :)Oczywiście w pełni mogę się z Tobą zgodzić , iż rzeczywiście brakuje mi nowej, innowacyjnej gry od Firaxis. Na pewno team developerski stać na taką produkcję. Tutaj między nami panuje zgoda w 100%. :)Ja nie atakuję Ciebie personalnie, co Ty tak z lubością czynisz. To też jest różnica między nami, niestety na Twoją niekorzyść. :(Ja tylko przedstawiłem Tobie konkretne zarzuty, do których praktycznie się nie odniosłeś:- nietrafiony zarzut, iż Firaxis "nie projektuje aktywnie dużych gier i dużych dodatków"- niezrozumienie segmentu f2p oraz zmian zachowań graczy (część miłośników strategii woli odpocząć od rozbudowanych produkcji strategicznych i przesuwa swoje zainteresowanie w kierunku mniejszych gier pokroju "FTL" czy "Ace Patrol") i rosnącej roli urządzeń mobilnych jeśli chodzi o rynek gier- znalezienie przez Meier''a i Firaxis potencjału w segmencie niedużych produkcji w przedziale cenowym 10-15 $/€- ocenienie gry zanim się w nią samemu nie zagrało.Nic więcej do Ciebie nie mam. Szanuję Ciebie jako gracza, członka tego forum i jako aktywnego komentatora o dużej wiedzy. :)Ja tylko wskazuję Twoją kulejącą argumentację. Naprawdę nie musisz okazywać mi takiej pogardy i chować urazy, dyskutujemy przecież na argumenty, prawda? Czasem Ty masz rację, czasem ja. W tym konkretnym przypadku, większośc racji jest niestety po mojej stronie. Wystarczy to tylko przyznać. :) Poza tym, dyskutujemy tylko o grach, czyli przyziemnej rozrywce, po co się tak spinać? :DCzy nie możemy rozstać się w miłej atmosferze, każdy przy swoim zdaniu? Ewentualnie czy możemy kontynuować rzeczową polemikę? Co Ty na to? :)Pozdrawiam.




Trwa Wczytywanie