A przynajmniej tak twierdzi Zenimax Online, dla którego sprawiedliwe przygotowanie postaci do walk pomiędzy graczami jest ważnym zadaniem.
A przynajmniej tak twierdzi Zenimax Online, dla którego sprawiedliwe przygotowanie postaci do walk pomiędzy graczami jest ważnym zadaniem.
- Trójstronne starcia pozwalają na większe możliwości balansowania równowagi. Dla przykładu, gdy jedna z frakcji ma zbyt wiele jednostek w bitwie, dwie pozostałe mogą się przeciwko niej zjednoczyć. Ponadto mamy także punktowy system motywacji dla frakcji, która pozostaje trochę z tyłu zbierając akurat zasoby - możemy przeczytać w opublikowanym FAQ.
Jeżeli nie macie ochoty na duże starcia, nie bójcie się. I tak będziecie mieli z kim walczyć. - Wiele zadań będzie zaprojektowanych w taki sposób, by wysłać cię na terytorium wroga. Jeżeli więc szukasz pojedynków poza bitwami na dużą skalę, to z dużym prawdopodobieństwem właśnie w taki sposób będziesz mógł na nie trafić - tłumaczą twórcy.
The Elder Scrolls Online jest przygotowywane na Maca, PC, PlayStation 4 oraz Xbox One i to nawet pomimo tego, że pierwotnie gra na konsolach nie miała się ukazać. Premiera? W przyszłym roku. Natomiast już teraz możecie przeczytać nasze wrażenia z pokazu gry.