Podczas rozmowy z OPM David ocenił nowe konsole jako narzędzie, które pozwoli twórcom tworzyć więcej emocji i subtelności. Dostało się także obecnej generacji - przede wszystkim w kontekście PS3.
Podczas rozmowy z OPM David ocenił nowe konsole jako narzędzie, które pozwoli twórcom tworzyć więcej emocji i subtelności. Dostało się także obecnej generacji - przede wszystkim w kontekście PS3.
- I tak generalnie to naprawdę uważam, że tworzenie na PS4 jest o wiele łatwiejsze niż na PlayStation 3, dzięki czemu więcej energii można włożyć w produkowanie zawartości zamiast walczyć z technologią. Mam więc nadzieję, że pozwoli to twórcom być bardziej kreatywnymi oraz szalonymi - kończy swoją wypowiedź David.
Trzeba przyznać, że choć chwali on konsole nowej generacji to jednak jego wypowiedzi na temat tworzenia PS3 w kontekście "walki z technologią" nie brzmią najlepiej. W końcu na rynku niedługo zadebiutuje jego najnowsza gra - Beyond: Two Souls. Od razu nasuwa się pytanie o to, jaki ten tytuł mógłby być, gdyby jego twórca nie musiał "walczyć z technologią". O tym, czy nie pochłonęło to zbyt wiele jego energii dowiemy się już niedługo. Beyond debiutuje 8. października, tylko na PS3. Zachęcamy do przeczytania naszych wrażeń z tej gry. Ponadto przypominamy, że niedługo zadebiutuje demo tej produkcji.