PayDay 3 być może otrzyma tryb versus

Paweł Pochowski
2013/09/16 09:30
7
0

A przynajmniej tak twierdzą twórcy gry, którzy jednocześnie informują, że na ten moment zaimplementowanie go do PayDay 2 wymagałoby zbyt wielkich nakładów pracy.

PayDay 3 być może otrzyma tryb versus

Pisząc o trybie versus mamy na myśli taką formę zabawy w PayDay, która postawi naprzeciwko siebie dwie ekipy graczy - jedni wcielą się w policjantów, drudzy natomiast w złodziei. W aktualnej formie gracze mogą współpracować jedynie w zespole "tych złych" i nie ma możliwości kierowania policjantami. Za ich działania odpowiada SI, którą zresztą wykonano całkiem przeciętnie. Nic więc dziwnego, że pojawiają się głosy od graczy, którzy w grze chętnie widzieliby właśnie tryb versus. Co na to David Goldfarb?

- Podczas prac nad Payday 2 podjęliśmy wiele decyzji, które były zarazem ambitne i ryzykowne. Jednym z powodów dla których udało się nam stworzyć grę na czas było to, że skupiliśmy się na rdzeniu zabawy, a nie dodatkach poza nim, do których zalicza się tryb versus. W rdzeniu gry znajduje się natomiast kooperacja. Być może zmienimy to podczas zastanawiania się nad następną częścią. Gdy tworzysz grę, w której gracze stają na przeciwko siebie, stawia cię to w zupełnie innej pozycji i wymaga koncentracji na innych aspektach - powiedział David w rozmowie z serwisem rockpapershotgun.com.

GramTV przedstawia:

Payday 2 zadebiutowało tego lata i odniosło znaczny sukces. Co ciekawe, motorem napędowym sprzedaży tej produkcji była w 80 proc. jej cyfrowa wersja.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
21/10/2013 08:51
Dnia 16.09.2013 o 10:28, LESZ3u napisał:

Z punktu widzenia producenta nieco bezmyślne byłoby pakowanie wszystkich pomysłów do rozwijającej się marki. Trzeba mieć jakąś kartę przetargową na przyszłość. Co do PayDay 2 - jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jej odbiorem przez graczy i krytyków. Jedynka przeszła niemalże bez echa, natomiast obecnie tytuł wskoczył do pierwszej ligi. I dobrze!

No. Ja kupiłem jako zapychacz przed Batkiem a wciągnęło mnie na tyle, ze gdyby nie Batek byłaby to 1. gra na Steamie zrobiona na 100% (zabraknie mi czasu na wylevelowanie do 75 i 100 poziomu, więc 2 osiągniecie odpadają). Tylko system kart głupio zrobiony. Mam z 30 niepotrzebnych modów do broni, z czego przynajmniej 10 to duble modów przypisanych do 1. konkretnej broni. A jak komuś na czymś zależy to dropnąć się nie da. Fajnie by było, żeby w PD 3 mody jednak były odblokowane za poziom, a do teo,żeby maskami dało sie jakoś handlować miedzy graczami (2. sprawa znałem kolesia, który polował na Dilingera, jedyną moją maskę infamouse, którą zniszczyłem za 60k, bo jej nie lubię). Obecny system sprawia, że na lvl 100 ludzie, którzy mają już wszystkie osiągniecie (a czasem i "młodsi" gracze bez wszystkich) walą godzinami rusha na Jewelery Store próbując dorpnąć to na co polowali. No walenie pół dnia dziennie 1 misji, która trwa 20 sekund* nie jest najlepszym sposobem na przedłużenie gry.*rush w JS zwany też card framingiem naprawdę trwa 20 sekund. 4 gości w garniakach po prostu wbija do sklepu olewając skradanie się i pakuje 3-4 torby (jedna na łebka, chyba, ze 4. nie potrafi znaleźć), wybiega, pakuje i odjeżdża. Przy okazji to najłatwiejszy sposób na osiągniecie Diamonds are Forever (o ile każdy złapie torbę).

Usunięty
Usunięty
21/10/2013 08:33

Obecnie wymagałoby to całego przeprojektowania map i umiejętności. Jak gracz ma się wcielić w policjanta, skoro ja koszę 5-ciu jedną serią (Bulldoziera 2 sekundami piły)? I jak działałaby umiejętność Masterminda do opanowania policjanta? Podchodzi do ciebie kolo i nagle całą grę siedzisz jako zakładnik? No jeszcze przeciągnięcie na swoją stronę byłoby ok, bo gracz mógłby dalej sterować (o ile nie byłby głupi i nie psuł zabawy stojąc w miejscu "|bo nie chcę walczyć przeciw kolegom z drużyny"). Więc raz, ze policjanci musieliby być odporniejsi, dwa, że musiałoby chodzić o misje, gdzie nie ma możliwości działania w ukryciu (to by prawiło, że najprostsze misje skradankowe byłyby niemożliwie trudne w skradaniu, bo team policjantów automatycznie czekałby przy wejściach), a takich obecnie jest ledwie kilka (całe Watchdogs, Rats dzień 1. i 2., Firestarter dzień 1., Big Oil dzień 2. od zdobycia silnika, Malcrusher nie robiony na rushu, pomijajac suugestie: 2. dnia Frameing Frame rzadko, bo rzadko, ale czasem nie ma zasadzk, mnie sie zdarzyło 2 razyi),, trzy, ze musiano by popracować nad Mistermindem.

Usunięty
Usunięty
16/09/2013 16:16

@up LOL co-op nie wyklucza versusa - przykład: L4D




Trwa Wczytywanie