A przynajmniej tak twierdzą twórcy gry, którzy jednocześnie informują, że na ten moment zaimplementowanie go do PayDay 2 wymagałoby zbyt wielkich nakładów pracy.
A przynajmniej tak twierdzą twórcy gry, którzy jednocześnie informują, że na ten moment zaimplementowanie go do PayDay 2 wymagałoby zbyt wielkich nakładów pracy.
- Podczas prac nad Payday 2 podjęliśmy wiele decyzji, które były zarazem ambitne i ryzykowne. Jednym z powodów dla których udało się nam stworzyć grę na czas było to, że skupiliśmy się na rdzeniu zabawy, a nie dodatkach poza nim, do których zalicza się tryb versus. W rdzeniu gry znajduje się natomiast kooperacja. Być może zmienimy to podczas zastanawiania się nad następną częścią. Gdy tworzysz grę, w której gracze stają na przeciwko siebie, stawia cię to w zupełnie innej pozycji i wymaga koncentracji na innych aspektach - powiedział David w rozmowie z serwisem rockpapershotgun.com.
Payday 2 zadebiutowało tego lata i odniosło znaczny sukces. Co ciekawe, motorem napędowym sprzedaży tej produkcji była w 80 proc. jej cyfrowa wersja.