Przesunięcie sporej części załogi do Ghost Games było decyzją Criterionu

Patryk Purczyński
2013/09/18 10:55
1
0

Informacja o sporym zmniejszeniu kadry zasłużonego studia Criterion Games wzbudziła niemałe zdziwienie. Teraz okazuje się, że to nie Electronic Arts maczało w tym palce.

Przesunięcie sporej części załogi do Ghost Games było decyzją Criterionu

Criterion Games samo podjęło decyzję o przesunięciu znacznej części swojej załogi do Ghost Games, studia pracującego nad Need for Speed: Rivals - poinformowała dyrektor pierwszej z wymienionych ekip, Fiona Sperry. - Zawsze zależało nam na tworzeniu naszych własnych gier, przygoda z Need for Speedem zgodnie z naszymi planami nie miała trwać zbyt długo - mówi.

- Użyczyliśmy część naszych ludzi (głównie artystów i inżynierów) ekipie Ghost, ponieważ kiedy przystępujesz do prac nad czymś nowym, nie potrzebujesz całego zespołu - wyjaśnia Sperry. - My ich nie potrzebowaliśmy, a Ghost wręcz przeciwnie. Ten ruch zwyczajnie miał więc sens. Nie było to coś, o co poprosiło nas EA - stwierdza.

GramTV przedstawia:

- Mój zespół zarządzający poukładał to wszystko z zarządem Ghost Games. Tak to właśnie obecnie wygląda w EA. Zespoły współpracują ze sobą i koordynują dzieleniem się pracownikami w taki sposób, by pasowało to do powstających projektów - dodaje dyrektor Criterion Games.

Przypomnijmy, że studio liczy sobie obecnie zaledwie 17 pracowników. Nowy projekt Criterionu trzymany jest na razie w tajemnicy.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
18/09/2013 19:43

ciekawe co na to ci od "ea zniszczyło studio" :]