Dark Souls II jeszcze trudniejsze niż pierwsza część

Małgorzata Trzyna
2013/09/19 15:00

W Dark Souls II na graczy czeka prawdziwe wyzwanie. Tym razem mogą spodziewać się inwazji w każdej chwili – niezależnie od tego, czy grają jako człowiek, czy też nieumarły (Hollow). Granie jako nieumarły będzie niosło ze sobą także inne, niemiłe konsekwencje.

Dark Souls II jeszcze trudniejsze niż pierwsza część

Przedstawiciel Namco Bandai powiedział, że w Dark Souls II nie będzie można uniknąć inwazji innych graczy, póki pozostaniemy podłączeni do sieci, po prostu grając jako nieumarły. Co gorsza, każda kolejna śmierć bez uleczenia się i skorzystania z Human Effigy będzie stopniowo skracać pasek życia – nawet do połowy. Czyli im gorzej nam będzie szło, tym większe trudności...

W grze pojawi się nowy konwenant, The Way of Blue, dzięki któremu u boku gracza automatycznie pojawi się niebieski obrońca (Blue Sentinel), gdy tylko rozpocznie się inwazja. Ale co zrobić, kiedy utkniemy? Najprościej skorzystać z pomocy znajomych. Tym razem jednak nie będą towarzyszyli nam oni aż do pokonania bossa, ale przez ograniczony czas – tym krótszy, im więcej zabitych wrogów będą mieli na swoim koncie. From Software nie zdecydowało jeszcze, czy będą mogli oni zniknąć nieoczekiwanie w połowie walki z bossem.

GramTV przedstawia:

Gracze oferujący pomoc będą teraz mogli skorzystać z dwóch przedmiotów do kreślenia znaków – większego i mniejszego. Użycie większego znaku i skuteczna pomoc innym będzie nagradzana przedmiotem zwanym Token of Fidelity. Mniejszy znak pozwoli dołączyć do rozgrywki na krócej i tylko w wybranych miejscach.

W grze mają częściej pojawiać się plamy krwi, oznaczające miejsca śmierci innych graczy. Wiadomości będzie mógł też zostawić każdy, bez posiadania specjalnego przedmiotu. Gracze będą mogli skorzystać z Witching Urn, działającego jak magiczny granat oraz zaklęcia War, zwiększającego atak i obronę sojuszników. W statystykach pojawi się nowa cecha: Agility, odpowiedzialna za szybkość, wykonywanie uników i blokowanie. Dexterity z kolei zapewni premię do zatruwania i wywoływania krwawienia. Usprawniono także interfejs użytkownika, by jak najwięcej rzeczy było pod ręką.

Beta-testy Dark Souls II rozpoczną się już w przyszłym miesiącu. Gracze, którzy wezmą w niej udział, będą mieli okazję zmierzyć się ze znanym z trailerów, pędzącym na rydwanie bossem i nekromantami przywołującymi na pomoc szkielety.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
19/09/2013 18:08

> Jeszcze trochę a będzie można zginąć w menu głównym :PStarsi gracze może pamiętają, że w pierwszym "Quake" mozna było, decydując sie na wysoki poziom trudności, zginąć zamin sie rozpoczęło pierwszą planszę.Jeśli chodzi o DS2 to jestem na tak. Mam nadzieję, że beta będzie dla każdego kto się zgłosił.

Usunięty
Usunięty
19/09/2013 17:09

Mnie jedynie raz gdy bylem człowiekiem nawiedził "gość". Jeszcze wtedy nie wiedziałem co i jak, a koleś mnie po prostu bez słowa zaatakował, jak otoczyły mnie potwory. Pech chciał, że ugrzązł w błocie i zanim się odwrócił dostał kosę w plecy i zszedł. Ledwo się udało go ubić, ale po tamtym przypadku i śmierci, nie miałem za żadne skarby ochoty by znowu odzyskiwać ludzką formę gdy mnie ubili. Kiszka trochę zbierać ntą liczbę dusz do poziomu i umrzeć, bo ktoś wyskoczy jak diabeł z pudełka i poderżnie ci gardło.

Ssseth
Gramowicz
19/09/2013 16:45

> Super wieści , a dla gracza z pierwszego posta to gratulacje , nie zaznałeś jednego z> lepszych motywów tej gry...Faktycznie zarąbisty motyw.Nie ma to jak być mordowanym prze graczy z o wiele większym poziomem i lepszym ekwipunkiem.




Trwa Wczytywanie