Materiał z testów silnika graficznego Mighty No. 9

Robert Sawicki
2013/09/30 19:42
1
0

Najbliżej gameplaya, jak się tylko da. Szczególnie, że technicznie to jest gameplay, albo i jego wizualizacja.

Mighty No. 9, wokół którego głośno ze względu na to, iż tworzy go autor jednego z lepszych (i jak często wspominam, trudniejszych) platformerów ostatnich kilku generacji, Keiji Inafune, do tej pory był reklamowany na Kickstarterze głównie przy użyciu artów i zdjęć uśmiechniętej ekipy developerskiej. Teraz dostaliśmy także kilkunastu sekundową wizualizację.

GramTV przedstawia:

Co prawda większość jej elementów to tylko placeholdery, ale przynajmniej można zobaczyć w jaki styl celuje ekipa - a ten różni się niesamowicie od tego, do czego zdążył nas przyzwyczaić Mega Man i to nie tylko pod względem braku klasycznej pikselozy. Tła są głębokie, Unreal Engine robi swoje i choć gra sprawia wrażenie naprawdę obcej, to wciąż przyjemnie się na nią patrzy. A pod tym względem, o wiele więcej nie mogłem prosić.

Ostatnio informowaliśmy całkiem sporo o grze, stąd jeśli nie macie pojęcia o Mighty No. 9, to warto zainteresować się poprzednimi newsami.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
30/09/2013 22:32

Mam wrażenie jakby osoba pisząca te newsy dolazyla swoje 3 grosze do projektu i zachęca innych do wsparcia :)