Przede wszystkim tym, że najpierw Ubisoft musiał ukończyć wersje konsolowe.
Przede wszystkim tym, że najpierw Ubisoft musiał ukończyć wersje konsolowe.
- Wszystko zależy od tego jaka wersja gry jest tą główną. Jeżeli to dla przykładu jest wersja na Xbox 360 czy chociażby PlayStation 3, to wtedy potrzebujemy więcej czasu by zaadoptować ją na PC. Ale najpierw trzeba ukończyć pracę nad wcześniejszą wersją. Technologią, którą mieliśmy na celowniku podczas prac nad Assassin’s Creed 4 były konsole obecnej generacji. Musimy najpierw ukończyć ich wersje i upewnić się, że jest ok, zanim zabierzemy się za ukończenie kolejnych - tłumaczy Jean-Sebastien Decant.
W tym roku nie jest tak źle - pecetowa wersja Assassin’s Creed 4 pojawi się zaledwie w trzy tygodnie po konsolach obecnej generacji. W poprzednich latach poślizg wynosił nawet kilka miesięcy. Co do komputerowej wersji - polecamy Waszej uwadze opublikowane dziś wymagania sprzętowe.