Jeśli mamy bawić się w metafory, to 3DS zamienia się w tamagotchi, które czasem musi nieco odpocząć, zanim będzie można ułatwić sobie życie w Bravely Default: For the Sequel.
Jeśli mamy bawić się w metafory, to 3DS zamienia się w tamagotchi, które czasem musi nieco odpocząć, zanim będzie można ułatwić sobie życie w Bravely Default: For the Sequel.
6 grudnia 2013 roku dostaniemy na nasze Nintendo 3DS-y rozszerzone wydanie japońskiego jRPG Bravely Default z podtytułem For the Sequel, o którym pisałem już kilka razy na Gramie. Oprócz nowości wspomnianych w poprzednich wiadomościach, pojawi się jeszcze jeden całkiem fajny pomysł.
Bravely Second (cokolwiek te Bravely Second/Default miały znaczyć po angielsku) umożliwi nam zatrzymanie czasu w trakcie walki i atakowanie przeciwników, co spowoduje zużycie punktów SP.
Jak je odzyskać? Zamknąć klapkę w 3DS-ie (w przypadku posiadaczy 2DS-a, rozpłakać się i przypomnieć sobie, że można użyć do tego przycisku na obudowie) i przejść w tryb Sleep. Jeśli robienie sobie przerwy w grze i maltretowanie baterii nie jest dla nas, odpowiednie potiony odnawiające SP da radę znaleźć w eShopie.