Horror Daylight ma straszyć tak samo skutecznie za każdym przejściem

Patryk Purczyński
2013/10/10 09:18

Unreal Engine 4 pozwoli ekipie Zombie Studios wnieść coś nowego do gatunku horrorów. Zespół realizuje nowatorski pomysł w szykowanym z myślą o pecetach i PS4 Daylight.

Horror Daylight ma straszyć tak samo skutecznie za każdym przejściem

- Kochamy gatunek horrorów, a naszym celem było zrobienie gry, która straszyłaby równie skutecznie za każdym przejściem - mówi Andre Maguire, dyrektor kreatywny Zombie Studios. Tą grą będzie Daylight, które zmierza na pecety i PS4. Według Maguire'a stanie się to możliwe dzięki wykorzystaniu nowej wersji silnika Unreal Engine.

- Od początku wiedzieliśmy, że Unreal Engine 4 daje nam coś specjalnego. Możemy proceduralnie generować otoczenie i zawartość, która ma straszyć użytkowników. Największy strach zawsze budzi nieznane, a Ty nigdy nie wiesz, co w tej grze czai się za rogiem. Proceduralne tworzenie zawartości to nowość, którą w Daylight staramy się wnieść do gatunku - podkreśla przedstawiciel Zombie Studios.

GramTV przedstawia:

- Takie podejście sprawi, że każde kolejne przejście gry będzie miało w sobie wysoką wartość, ponieważ gracze nie będą przeżywali ciągle tych samych momentów strachu. To pozwala także podtrzymywać napięcie. Głównym elementem rozgrywki stanie się poznawanie układu lokacji, które za każdym razem będą inne. Dzięki połączeniu z fabułą i postaciami, które rozwijamy, napięcie będzie na bardzo wysokim poziomie - dodaje Maguire.

Daylight ma zaplanowany termin wydania na pierwszy kwartał przyszłego roku.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
10/10/2013 13:18

Daylight, Deadlight, Dying Light... Ależ oryginalne robią się te tytuły gier "strasznych"...No ale może będzie fajny klimat i zrobią faktycznie coś co będzie miało potencjał do straszenia...

Usunięty
Usunięty
10/10/2013 13:18

Daylight, Deadlight, Dying Light... Ależ oryginalne robią się te tytuły gier "strasznych"...No ale może będzie fajny klimat i zrobią faktycznie coś co będzie miało potencjał do straszenia...

Usunięty
Usunięty
10/10/2013 12:46
Dnia 10.10.2013 o 12:37, Cygi napisał:

To pierwsze Silent Hille cię nie porwały?

Porwały - ale jako świetne i klimatyczne opowieści, natomiast żebym się przestraszył podczas grania, to nie. ;p




Trwa Wczytywanie