Unreal Engine 4 pozwoli ekipie Zombie Studios wnieść coś nowego do gatunku horrorów. Zespół realizuje nowatorski pomysł w szykowanym z myślą o pecetach i PS4 Daylight.
Unreal Engine 4 pozwoli ekipie Zombie Studios wnieść coś nowego do gatunku horrorów. Zespół realizuje nowatorski pomysł w szykowanym z myślą o pecetach i PS4 Daylight.
- Od początku wiedzieliśmy, że Unreal Engine 4 daje nam coś specjalnego. Możemy proceduralnie generować otoczenie i zawartość, która ma straszyć użytkowników. Największy strach zawsze budzi nieznane, a Ty nigdy nie wiesz, co w tej grze czai się za rogiem. Proceduralne tworzenie zawartości to nowość, którą w Daylight staramy się wnieść do gatunku - podkreśla przedstawiciel Zombie Studios.
- Takie podejście sprawi, że każde kolejne przejście gry będzie miało w sobie wysoką wartość, ponieważ gracze nie będą przeżywali ciągle tych samych momentów strachu. To pozwala także podtrzymywać napięcie. Głównym elementem rozgrywki stanie się poznawanie układu lokacji, które za każdym razem będą inne. Dzięki połączeniu z fabułą i postaciami, które rozwijamy, napięcie będzie na bardzo wysokim poziomie - dodaje Maguire.
Daylight ma zaplanowany termin wydania na pierwszy kwartał przyszłego roku.