Do tej pory przedstawiciele DICE opowiadali wyłącznie o tym, jak bardzo chcieli zrobić nową część Battlefronta. Teraz uzupełniają, że gdy już dostali tę szansę, obleciał ich strach.
Do tej pory przedstawiciele DICE opowiadali wyłącznie o tym, jak bardzo chcieli zrobić nową część Battlefronta. Teraz uzupełniają, że gdy już dostali tę szansę, obleciał ich strach.
Jak się okazało, w tym czasie trwały już dyskusje na temat przyszłości gier spod znaku Star Wars po zamknięciu LucasArtsu. - Z jakichś przyczyn EA negocjowało już z Lucasem / Disneyem o tym, kto ma się zająć produkcjami gwiezdnowojennymi. Zaledwie tydzień później padło pytanie: "Odnośnie tej dyskusji, którą przeprowadziliście w kwestii Star Wars... Chcecie to zrobić?". "Cóż, pewnie" - kontynuuje producent wykonawczy w studiu DICE.
- Kiedy już dostaliśmy tę szansę, nie byliśmy tak pewni siebie. Podejmowanie się takich przedsięwzięć jest straszne, co zapewne można sobie wyobrazić. W takich przypadkach możesz tylko spartaczyć robotę, prawda? Obiecaliśmy sobie, że jeśli to zrobimy, musimy to zrobić jak należy. Uwierzcie mi, pracujemy bardzo ciężko, by to rozgryźć - dodaje Patrick Bach.
Battlefront zmierza na pecety, Xboksa One i PlayStation 4. Premiera przewidziana jest na rok 2015.