A oprócz tego zombiaki, rzymski legion i McLaren P1. Microsoft postarał się z tym zaproszeniem do nowej generacji.
A oprócz tego zombiaki, rzymski legion i McLaren P1. Microsoft postarał się z tym zaproszeniem do nowej generacji.
Gra na Anfield przed czterdziestoma tysiącami kibiców? Przemierzanie krajobrazowej, pustynnej drogi w samochodzie wartym milion dolarów? Awanturnicze przygody w galaktyce ze Spockiem? A może wskoczenie w środeczek wielkiego mecha, szeregu rzymskich legionistów lub apokalipsy zombie? Według Microsoftu odpowiedzią na te wszystkie pytania jest Xbox One.
I tak świetnie zrealizowaną reklamą pewnie wielu klientów do swoich racji przekonają.
Obie strony wyścigu zbrojeń i o portfele graczy się postarały. PlayStation 4 także jest promowane niczego sobie reklamówką z pomysłem.
Xbox One trafi do wybranych krajów (wśród których nie ma Polski) 22 listopada. PlayStation 4 wyląduje na półkach (także polskich) 29 listopada.