O trybach, umiejętnościach, atutach, personalizacji postaci i narzędziu Game Lab opowiada Tim Brown, główny projektant trybu wieloosobowego w Assassin’s Creed IV: Black Flag.
O trybach, umiejętnościach, atutach, personalizacji postaci i narzędziu Game Lab opowiada Tim Brown, główny projektant trybu wieloosobowego w Assassin’s Creed IV: Black Flag.
Weekend za nami – weekend, który wielu graczom upłynął na żeglowaniu pod czarną banderą z Edwardem, albo na zmaganiach w pierwszym zdarzeniu w trybie wieloosobowym. Jednak wielu z nas nie miało jeszcze okazji zagrać, nie wspominając już o bliższym przyjrzeniu się nowościom w multiplayerze. Co nowego oferuje zatem Black Flag? Podstawowe zasady gry nie zmieniły się, ale wprowadzono ważną funkcję – Game Lab. Dzięki niej gracze mogą dostosować parametry rozgrywki do własnych preferencji i ustalać, jakie umiejętności będą dostępne i ile będą zdobywać punktów.
Assassin's Creed IV: Black Flag na PC, PS4, Xboksie One i Wii U zadebiutuje 22 listopada.