Oszacowanie sprzedaży konsol następnej generacji spędza analitykom sen z powiek. Firma IHS w swoich wyliczeniach faworyta w wyścigu po klientów upatruje w maszynie Sony, PlayStation 4.
Oszacowanie sprzedaży konsol następnej generacji spędza analitykom sen z powiek. Firma IHS w swoich wyliczeniach faworyta w wyścigu po klientów upatruje w maszynie Sony, PlayStation 4.
IHS chwali ponadto japońską firmę za podyktowanie niskiej ceny za PS4. Firma dostrzega różnice w działaniach marketingowych producentów obu konsol: Sony skupia się na graczu zaś Microsoft reklamuje Xboksa One jako produkt oferujący szeroką gamę rozrywek. "Te odmienne podejścia wpłyną na decyzje osób, które chcą szybko zaopatrzyć się w nową konsolę, którą z nich wybrać" - przekonują analitycy.
"Siła tytułów na wyłączność również będzie dla nich ważnym czynnikiem". Zdaniem pracowników IHS lepszą i bardziej zróżnicowaną ofertę gier na start przygotował Microsoft. Obie firmy powinny ponadto skorzystać na znikomym zainteresowaniu Wii U.