Dungeony obecne w grze będą generowane losowo i jak twierdzi Capcom, nie ma tutaj mowy o jakiejkolwiek powtarzalności. Cóż, odważne słowa.
Dungeony obecne w grze będą generowane losowo i jak twierdzi Capcom, nie ma tutaj mowy o jakiejkolwiek powtarzalności. Cóż, odważne słowa.
Free-to-play od Capcomu, kładący nacisk na co-op i siekanie potworów, dostał właśnie nieco pochwał ze strony samego wydawcy na japońskim profilu Facebookowym, którego treść przetłumaczyło Gematsu.
Kawałek kodu generujący lochy w Deep Down ma gwarantować w pełni losowe lokacje, które mimo wszystko wciąż będą miały całkiem sensowną konstrukcję.
Ślepe zaułki będą pełne skarbów, pułapki zapewnią nam kolejne spotkania z potworami, a punkty teleportacyjne przeniosą nas tam, gdzie będziemy mogli w spokoju klnąc, bo znowu nie będziemy wiedzieli, gdzie tak naprawdę jesteśmy.
Lochy mają być najlepszym elementem gier RPG (w przeciwieństwie do eksploracji otwartych terenów lub miast), na co Deep Down ma kłaść szczególny nacisk.
Deep Down nie dostało jeszcze daty premiery, ale gry najprawdopodobniej możemy się spodziewać w 2014 roku.