Jeśli postanowiliście zaufać twórcom i kupić kolejną odsłonę symulatora latania po kosmosie, X Rebirth, prawdopodobnie nacięliście się na masę błędów i bugów. Bez obaw, bo developerzy wiedzą o problemach i już pracują nad ich rozwiązaniem.
Jeśli postanowiliście zaufać twórcom i kupić kolejną odsłonę symulatora latania po kosmosie, X Rebirth, prawdopodobnie nacięliście się na masę błędów i bugów. Bez obaw, bo developerzy wiedzą o problemach i już pracują nad ich rozwiązaniem.
Na forum Steam Community, członek ekipy Egosoft postanowił przeprosić wszystkich za wszelkie problemy, jakimi gra mogła wywołać smutek wśród graczy, którzy zdążyli już zakupić grę. Wątek na forum zawiera (miejmy nadzieję) kompletną listę błędów, nad którymi developerzy pracują obecnie w pocie czoła.
Oprócz zwykłych literówek, pojawiły się m.in. problemy ze sztuczną inteligencją przeciwników, powroty gry do pulpitu z błędem, wolne działanie nawet na szybkich komputerach i kilka innych natręctw, jakie dały się wszystkim we znaki. Egosoft nie podało jeszcze żadnych konkretnych dat związanych z łatkami, ale tych najprawdopodobniej możemy spodziewać się na dniach.
Gra miała swoją premierę w ostatni piątek (15 listopada) na PC-tach.