Konsekwencje podejmowanych decyzji w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będą widoczne od razu

Małgorzata Trzyna
2013/11/29 19:45

Gracze muszą wziąć odpowiedzialność za swe decyzje - podkreśla scenarzysta, Jakub Szamalek.

Konsekwencje podejmowanych decyzji w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będą widoczne od razu

- W naszych grach nie widać od razu konsekwencji - powiedział Szamalek podczas rozmowy z Eurogamerem. - Kiedy coś zrobisz, o skutkach dowiesz się później, zatem nie możesz po prostu wczytać gry i wybrać innej opcji, żeby zobaczyć, co się stanie. Chcemy, żeby gracze wzięli odpowiedzialność za to, co zrobią w grze.

GramTV przedstawia:

- Niektórzy lubią mieć wszystko pod kontrolą - dodał główny projektant misji, Mateusz Tomaszkiewicz. - Jednak niektórych rzeczy nie da się przewidzieć, dlatego gracze poczują, że to nie jest schematyczny świat. Nie jest to świat mechaniczny, w którym podejmowane decyzje są oczywiste i w którym da się nad wszystkim zapanować. Ludzie, którzy w nim żyją, kierują się własnymi motywami, różne frakcje chodzą własnymi drogami, a wiele rzeczy się zmienia. Tak jest bardziej realistycznie, dlatego zdecydowaliśmy się na takie podejście.

Komentarze
30
Usunięty
Usunięty
15/01/2014 15:05

Martwię się tylko ogromem graficznych nowości znam takie gry które poza grafika nie miały już nic a ich wcześniejsze części były super.Wolałbym żeby zamiast falującej wilczej sierści było kilka zadań więcej.A dla graczy było by taniej bo sprzętu nie trzeba zmieniać a tak to przynajmniej 1800 pln trzeba dorzucic do kompa

Usunięty
Usunięty
29/12/2013 09:43

[m]

Usunięty
Usunięty
29/12/2013 09:43

[m]




Trwa Wczytywanie