Gracze muszą wziąć odpowiedzialność za swe decyzje - podkreśla scenarzysta, Jakub Szamalek.
Gracze muszą wziąć odpowiedzialność za swe decyzje - podkreśla scenarzysta, Jakub Szamalek.
- W naszych grach nie widać od razu konsekwencji - powiedział Szamalek podczas rozmowy z Eurogamerem. - Kiedy coś zrobisz, o skutkach dowiesz się później, zatem nie możesz po prostu wczytać gry i wybrać innej opcji, żeby zobaczyć, co się stanie. Chcemy, żeby gracze wzięli odpowiedzialność za to, co zrobią w grze.
- Niektórzy lubią mieć wszystko pod kontrolą - dodał główny projektant misji, Mateusz Tomaszkiewicz. - Jednak niektórych rzeczy nie da się przewidzieć, dlatego gracze poczują, że to nie jest schematyczny świat. Nie jest to świat mechaniczny, w którym podejmowane decyzje są oczywiste i w którym da się nad wszystkim zapanować. Ludzie, którzy w nim żyją, kierują się własnymi motywami, różne frakcje chodzą własnymi drogami, a wiele rzeczy się zmienia. Tak jest bardziej realistycznie, dlatego zdecydowaliśmy się na takie podejście.