Zdjęcia satelitarne map z DLC Chińska Nawałnica do Battlefield 4

Robert Sawicki
2013/11/29 10:19
8
0

Dobrze, w porządku, wszyscy mamy świadomość, że nie są to zdjęcia wykonane prawdziwą satelitą, ani nawet fotografie prawdziwych terenów. Ale przynajmniej wiecie, czego możecie się spodziewać po premierze DLC.

Zdjęcia satelitarne map z DLC Chińska Nawałnica do Battlefield 4

Jeśli kupiliście grę w okolicach premier, to są spore szanse na to, że załapaliście się na DLC Chińska Nawałnica do Battlefield 4. Dodatek skupia się na trybie dla wielu graczy i wprowadzi cztery nowe mapy, na których będziemy mogli rzucać w siebie granatami i próbować za wszelką cenę wbić nóż we wroga, niezależnie od tego jak daleko się obecnie znajduje.

Altai Range

Dragon Pass

GramTV przedstawia:

Guilin Peaks

Silk Road

Dodatek zadebiutuje 3 grudnia na wszystkich platformach. Zdjęcia zawdziczacie redditorowi Andersso, który opublikował zdjęcia w jednym z wątków na Reddicie.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
30/11/2013 23:39

Cholera by was strzeliła... Spędziłem dobrych 10 minut na pisanie tekstu, który zwyczajnie się nie dodał... Nie chce mi się pisać wszystkiego od nowa, więc w skrócie napiszę, że jak dla mnie w BF3 gra się przyjemniej. Czwórka jest bardzo, ale to bardzo niezbalansowana i ma wiele że tak powiem noobskich gadżetów typu wyrzutnia która sama znajduję cel i przeładowuje się w sekundę, rakiety ziemia-powietrze o których obecności dowiadujemy się na 3 sekundy przed uderzeniem, a wystrzelenie flar ma opóźnienie ok. 2 sekund, ECM który ładuje się tak długo jak flary a jego skuteczność jest połowę mniejsza, no i to, że będąc technikiem niemożliwym jest zabić szturmowca z jakimkolwiek karabinem szturmowym, który jest jedyną skuteczną (aż za bardzo) bronią, a wszystko pozostałe o kand dupska rozbić :)Poza tym masa błędów których w "ulepszonej" trójce po 2 latach pracy nie powinno być tak wiele. Gdy po trzech tygodniach gry wróciłem do trójki byłem zdumiony jak dobrze mi się w to gra. Zrozumiałem że nie brak skilla (bo coś tam grać umiem :p) a po prostu słaby balans jest powodem średnich statów w grze. Oczywiście staty to nie wszystko... Ale gdzie w czwórce jest to "wszystko"? :)

zibi20
Gramowicz
29/11/2013 20:53

najpierw niech poprawia sama podstawke bo tak licheko netcode i tylu bugow dawno nie widzialem... od premiery nie bylem w stanie ani razu ukonczyc mapy Siage of shangai bo ciagle zwiecha albo freeze...netcode fatalny... ile to razy zginalem od kuli bedac za oslona albo za rogiem budynku.... wroga nie widzisz ale i tak giniesz bo z jego perspektywy cie widzial (mimo ze juz dawnoo nas tam nie bylo)... fatalna sprawa bo netcode jest obslugiwany ze strony clienta a nie servera... wiec dane splywaja co dany gracz widzi i przetwarzane na serwerze co w rezultacie daje niezle opoznienia...warpy...lagi...bugi itd. strzelanei we wroga czesto nie ma sensu i lepiej celowac "za niego" zeby bo zabic...

Usunięty
Usunięty
29/11/2013 18:20

Gdybys ty mial chociaz troche z Sherlocka (a nie masz), to ogarnalbys, ze wieksze polacie terenu powinny bardziej zamulac kompa, niz zamkniete obszary... a mowie o trybie DM na mapie oblezenie ... gdzie miedzy budynkami, przy plonacych beczkach iw paru miejscowkach sa takie dropy i stuttering momentami, ze to irytuje na maksa. Wiec co - pare obiektow z efektem ognia, jakis pomnik i kilka innych elementow powoduje spadki plynnosci, a przebiegniecie wzdluz i wszerz, podczas frekwencji 64/64 dowolnej mapy "pozamiastowej" nie powoduje nawet jednej klatki w dol - to to jest normalne? Dodam jeszcze, ze problem wystepuje rowniez w momencie zmiany warunkow pogodowych na paracelach, gdy pogoda sie totalnie pierdzieli i nadchodzi sztorm. A mam maksymalnie, ale jednoczesnie naprawde optymalnie ustawione opcje graficzne. Wiec problem nie jest ogolny, ale dotyczy elementow, jakby mapy byly poskladane z efektow, ktore czesciowo zamulaja nawet dobrego kompa, a czesciowo nie, co mnei dziwie, bo w takim razie gra jest optymalizacyjnie nierowna.Natomiast na mapach, ktore przedstawiaja wielkie nieprzeniknione wzrokiem krajobrazy - jak na strzelanke - wszystko chodzi plynnie, a przeciez nie gra sie w BF-ie na pustyniach z samym piaskiem, tylko sa tez elementy krajobrazu, jak budynki, roslinnosc, czy np wielka antena satelitarna, a dodatkowo lataja samoloty, pociski, wszystko wybucha itp.Wiec nie wal tutaj sarkazmow z tyłka, ale skumaj temat, ze mapy sa nierowno zoptymalizowane, na korzysc tych, gdzie dominuja otwarte tereny, co wcale nie musi byc oczywiste.




Trwa Wczytywanie