Atlus opublikował właśnie najnowsze wyniki sprzedaży swoich dwóch głośnych tytułów, Dragon's Crown (znanego z przerośniętych elementów zarówno kobiecej, jak i męskiej anatomii) i Persona 4 Golden (znana z tego, że to kolejna Persona).
Atlus opublikował właśnie najnowsze wyniki sprzedaży swoich dwóch głośnych tytułów, Dragon's Crown (znanego z przerośniętych elementów zarówno kobiecej, jak i męskiej anatomii) i Persona 4 Golden (znana z tego, że to kolejna Persona).
Persona 4 Golden (czyli odświeżone wydanie gry z PlayStation 2 na PlayStation Vita) dobiło do 700 tysięcy sprzedanych kopii, co jest znaczną poprawą względem sytuacji z początku października. Od tamtego czasu liczba sprzedanych kopii wzrosła ponad dwukrotnie.
Dragon's Crown z kolei, dostępny na PlayStation 3 i PlayStation Vita, rozszedł się w liczbie 800 tysięcy sztuk. Obie gry zaliczyły premierę w 2012 roku, gdzie Persona 4 Golden pojawiła się nieco wcześniej (czerwiec) od Dragon's Crown (lipiec).
Nie są to może fenomenalne liczby na poziomie Call of Duty, ale jasno mówią, że niszowe gry Atlusa dalej się sprzedają - nawet jeśli gry wydawane są tylko na jedną-dwie platformy i, tak jak w przypadku Persony 4, są po prostu odświeżonymi wersjami starszych tytułów.