Interfejs w Thief bez minimapy, poziomu życia i podpowiedzi? Żaden problem

Paweł Pochowski
2013/12/05 13:00
9
0

Twórcy gry po raz kolejny udowadniają, że słuchają graczy i starają się, by nowy Thief spełnił ich oczekiwania.

Interfejs w Thief bez minimapy, poziomu życia i podpowiedzi? Żaden problem

Skradanki ze sporym budżetem, skierowane do masowego odbiorcy, to często prosty sposób na porażkę - a już na pewno na rozczarowanie dla najbardziej zagorzałych fanów danej marki. Twórcy nowego Thiefa po raz kolejny pokazują jednak, że zależy im na zadowoleniu obu rodzajów graczy - i tych okazyjnych, którzy styczność z marką będą mieli po raz pierwszy, i tych "hardkorowych", katujących poszczególne Thiefy na wszystkie możliwe sposoby już od wielu lat.

W tym celu tworzą wiele możliwości dostosowania interfejsu użytkownika oraz poziomu trudności. Gracz będzie mógł zdecydować czy chce widzieć minimapę, licznik zdrowia, podpowiedzi w nawigacji i interakcji czy nawet być ostrzeganym o niebezpieczeństwie. Podobnie ma się sprawa z trudnością gry - oprócz zwykłego ustawienia ogółu rozgrywki na poziomie łatwym/średnim/trudnym panowie z Eidos Montreal umożliwiają graczom znacznie szersze możliwości pogrzebania w ustawieniach. W Thief da się wyłączyć natychmiastowe obezwładnienia (tzw. "takedown"), autozapis czy pomoc przy celowaniu w postaci siatki na celowniku. Co więcej, z gry całkiem łatwo da się zrobić naprawdę trudną produkcję, w której wykrycie podczas misji kończy całe zadanie, a zabicie jakiegokolwiek przeciwnika zakończy całą grę. Nieźle, zobaczymy tylko czy faktycznie trafi to do końcowego produktu.

GramTV przedstawia:

Jak dotąd panowie z Eidos Montreal popisali się niezłym wyczuciem potrzeb społeczności - w ten sposób z gry zniknęły sekwencje QTE. Cała produkcja według zapewnień ma być bardziej skradankowa od Dishonored. Pamiętajcie o tym, że dostęp do gry możecie zapewnić sobie już teraz - jest dodawana do zakupu niektórych nowych kard od AMD.

Komentarze
9
Pain_Blaster
Gramowicz
06/12/2013 19:14

Cytat: ... jest dodawana do zakupu niektórych nowych karD od AMD.Ech, zawsze myślałem, że to są karTy graficzne od AMD ;]Co do Thiefa, to osoba mego pokroju, która przeszła wszystkie części na najwyższym poziomie trudności, a w samym Thief II The Metal Age w ostatniej misji nie zabił nikogo (choć można), zagram zapewne jedynie z pokazanym paskiem zdrowia i licznikiem amunicji (lub jak kto woli - strzał ;])

Usunięty
Usunięty
06/12/2013 12:45

http://community.eidosmontreal.com/blogs/Stealing-Time-Episode-4?theme=thiefTo dla narzekających na uproszczenia.

Usunięty
Usunięty
05/12/2013 19:08
Dnia 05.12.2013 o 14:00, Hayeck napisał:

No i proszę... Niby nic, a da się:) Thief idźcie tą drogą:)

Nie da się, to tak samo jak makijaż. Niby lepiej wygląda ale i tak nic nie zminia.




Trwa Wczytywanie