DayZ w wersji Steam Early Access rozszedł się w ponad 172 tysięcy kopii w ciągu pierwszej doby

Robert Sawicki
2013/12/18 00:32

W komentarzach pod ostatnim newsem zrównaliście cenę gry w Steam Early Access z poziomem rowu mariańskiego. Tyle że wysoka cena nie przeszkodziła twórcom w osiągnięciu świetnego wyniku, niezależnie od tego, czy mowa o wersji alfa, czy też nie.

DayZ w wersji Steam Early Access rozszedł się w ponad 172 tysięcy kopii w ciągu pierwszej doby

Wersja alfa, która została udostępniona wszystkim pre-orderującym grę na platformie Steam w ramach programu Steam Early Access, rozeszła się w imponującej liczbie 172 500 sztuk - w ciągu zaledwie jednej doby od premiery. To nie koniec miłych statystyk, bo w ciągu pierwszej godziny na serwerach gościło już 19 tysięcy graczy, gdzie co sekundę przybywało ich średnio dwieście.

GramTV przedstawia:

O wysokich cenach tego typu programów mówi to dwie rzeczy. Raz, że gracze nie boją się wspierać twórców, nawet jeśli przyjdzie im za to sporo zapłacić i dwa - developerzy gier, które zdobyły już jakąś popularność, na takie metkowanie swoich produktów mogą sobie pozwolić bez zbytnich strat w klienteli. Czy oznacza to przyszłość pełną wylewów Steam Early Access w podobnych cenach? Cóż, to dopiero się okaże.

Alfa gry, rzecz jasna, wciąż jest dostępna za 23,99 Euro.

Komentarze
14
Feallan
Gramowicz
20/12/2013 17:46

Cena nie jest tragiczna, zwłaszcza dla zachodnich graczy, problem w tym że Hall ma gdzieś swoje własne obietnice. Gra miała wyjść w grudniu 2012? Rok opóźnienia. Gra miała kosztować 10€ na początku i systematycznie drożeć, jak Minecraft? 24 ojrosy na starcie.

Usunięty
Usunięty
20/12/2013 17:07

Winter Sale w pełni, a to ciągle na pierwszym miejscu. :o

Usunięty
Usunięty
18/12/2013 18:43

> Takie pytanie na temat dayZ stand alone czy będzie ta gra miała możliwość gry w singleplayer> albo chociaż możliwość założenia serwera za darmo do gry Lan ?W zamysle to gra w ktorej chodzi o interakcje z graczami. Serwery LAN sa ale bez znajomych/nieznajomych po prostu nie ma co robic i czego sie bac.> A mogę prosić żebyś sprawdził to dla mnie?Jest wsparcie dla kontrollerow ale potrzebowalbys z 3-4 zeby ogarnac pelny mapping z klawiatury na pada.




Trwa Wczytywanie