Poznaliśmy kilka nowych szczegółów na temat wykonania technicznego Wiedźmina 3: Dziki Gon. Mowa między innymi o wydajności na konsolach oraz destrukcji otoczenia.
Poznaliśmy kilka nowych szczegółów na temat wykonania technicznego Wiedźmina 3: Dziki Gon. Mowa między innymi o wydajności na konsolach oraz destrukcji otoczenia.
Przedstawiciel studia potwierdził również, że gra jest projektowana z myślą o procesorach wielordzeniowych oraz wykorzysta dobra oferowane przez technologię APEX. – Obecnie dużo pracy wkładamy w to, aby zniszczalne środowisko było integralną częścią produkcji. Nie chodzi o to, żeby była to wartość dodana tylko ze względu na kwestie wizualne – planujemy umieścić w grze szereg sytuacji, w których dzięki zastosowanej technologii pojawi się wiele dodatkowych interakcji – dodał.
Przypominamy, że debiut Wiedźmina 3: Dziki Gon jest zaplanowany na przyszły rok. „Trójka” zagości na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.