
Pierwszoosobową przygodówkę Gone Home uznać można za jeden z ciekawszych tytułów tego roku i to pomimo, że produkcja zebrała przeróżne oceny i wywołała gdzieniegdzie trochę kontrowersji. Wygląda jednak na to, że tytuł ten jest na tyle ciekawy, że komuś chciało się przenieść go do 16-bitowej rzeczywistości klasycznych japońskich gier RPG. Cała operacja odbyła się zresztą z namaszczeniem twórców oryginalnej wersji, którym pomysł autora projektu - Setha Macy - bardzo się spodobal.
Do urzeczywistnienia swojej wizji Seth używa programu RPG Maker XP. Efekty są naprawdę powalające, i to tym bardziej, jeżeli ktoś faktycznie w Gone Home zagrał. Nic dziwnego, że nawet panowie z The Fullbright Company oczekują gotowej wersji tego projektu i z ciekawością zerkną na to, jak prezentuje się ich gra w nowej odsłonie. Poniżej prezentujemy kilka pierwszych screenów. Jeżeli chcecie być na bieżąco z postępami w projekcie - śledźcie Setha na Twitterze. 
