Dean Hall skierował do członków społeczności kilka słów na temat pierwszych dni życia samodzielnej wersji swojego moda.
Dean Hall skierował do członków społeczności kilka słów na temat pierwszych dni życia samodzielnej wersji swojego moda.
Przede wszystkim jednak - do gry udostępniono już trzy aktualizacje, które wprowadziły wiele nowych możliwości i przedmiotów, a także na bieżąco naprawiały zauważone problemy. I tak do DayZ trafił nowy typ celownika; możliwość otwierania puszek z jedzeniem za pomocą scyzoryka, śrubokrętu czy noża; a także nowa broń (Magnum .357) oraz możliwość zmierzenia poziomu napełnienia znalezionej baterii. Poprawiono natomiast animacje deszczu, animacje pozdrawiania innych graczy; przyspieszono bieg postaciami nieuzbrojonymi, poradzono sobie także z problemem wylogowujących się podczas walki graczy. Jeżeli zrobią to w stanie zagrożenia lub nieprzytomności - i tak zginą. Więcej o wprowadzonych zmianach - tutaj.
Dean Hall podzielił się także rozpiską zaplanowanych prac na najbliższy okres. Okazuje się, że aktualnie twórcy skupiają się na wprowadzeniu do gry jeszcze większej ilości zombie, a gdzieś na początku przyszłego roku gracze doczekają się także zmian w respawnie zombie oraz przedmiotów. Z innych planów warto wymienić dodatkowe zabezpieczenia przed hakerami, wprowadzenie do gry zwierząt oraz możliwości polowania, spodziewajcie się także opcji przygotowywania posiłków.
Póki co jednak twórcy proszą o chwilę cierpliwości. To był dla nich nie tylko ciężki tydzień, ale i kilka miesięcy. Aktualnie przebywają więc na świątecznym odpoczynku wraz ze swoimi rodzinami, stąd do początku roku 2014 rozwój gry został trochę wyhamowany. Przez kilka najbliższych dni nie spodziewajcie się zmian ani aktualizacji. Jest to chyba całkiem zrozumiałe - każdemu należy się kilka dni odpoczynku. Tym bardziej, że wygląda na to, że od nowego roku Dean Hall wraz z całą ekipą biorą się ostro do pracy.