Średniowieczny klimat i walki rodem z gier RTS. Thrive: Heavy Lies the Crown zmierza do wczesnego dostępu

Patrycja Pietrowska
2024/10/26 13:00
1
0

Ambitny city-builder z datą premiery.

Pojawiły się dobre wieści dla miłośników średniowiecznych klimatów i city-builderów w nich osadzonych. Thrive: Heavy Lies the Crown zmierza bowiem do wczesnego dostępu, a deweloperzy podzielili się już datą premiery. Zainteresowani nie będą musieli długo czekać – debiut produkcji nastąpi już niedługo.

Thrive: Heavy Lies the Crown
Thrive: Heavy Lies the Crown

Thrive: Heavy Lies the Crown – poznaliśmy datę premiery ambitnego city-buildera

Na oficjalnym kanale Thrive: Heavy Lies the Crown ukazał się nowy zwiastun prezentujący city-builder. Jak dowiadujemy się z materiału, tytuł już 6 listopada 2024 roku trafi na Steam w ramach wczesnego dostępu. Na platformie Valve twórcy udostępnili również wpis nawiązujący do przygotowanych dla graczy atrakcji.

Zainteresowani mogą zatem spodziewać się możliwości pozyskiwania i gromadzenia zasobów, budowania, planowania i rozwoju technologicznego. Wczesny dostęp obejmuje też trzy odrębne akty, jak również możliwość przeżycia przygody w pojedynkę lub w trybach wieloosobowych – współpracy i PvP. Nie zabraknie oblężeń zamków, plądrowania szlaków handlowych czy stawiania czoła fantastycznym stworzeniom w „intensywnej walce rodem z gier RTS”.

Thrive: Heavy Lies the Crown to osadzona w średniowiecznym świecie fantasy gra o budowaniu miasta z walką w czasie rzeczywistym, w której gracz staje przed trudnymi wyborami. Jako nowy władca wyruszasz wraz ocalałymi z Aldamoru do kuriozalnej krainy Nysamor w poszukiwaniu nowego domu. Wspólnymi siłami stworzycie potężne królestwo, które będzie Twoją spuścizną. – czytamy w opisie gry.

GramTV przedstawia:

Oczekującym na debiut nie pozostaje zatem nic innego, jak zanotować datę 6 listopada 2024 roku w kalendarzu. Poniżej znajduje się zwiastun city-buildera.

Komentarze
1
koNraDM4
Gramowicz
Wczoraj 15:01

Ogólnie w takich gierkach mi grafika nie przeszkadza ale tekstury terenu mogliby poprawić bo w przypadku ostrzejszych kształtów są bardzo brzydkie