Zestawienie dwóch przełomowych - i jakże skrajnych - dzieł powinno pozwolić Wam wyrobić sobie pewien obraz gry. Założę się, że wizja studia Studio MDHR go przebije.
Zestawienie dwóch przełomowych - i jakże skrajnych - dzieł powinno pozwolić Wam wyrobić sobie pewien obraz gry. Założę się, że wizja studia Studio MDHR go przebije.
Najpierw zobaczmy zwiastun, a potem opowiemy co twórcy chcą osiągnąć i czym się przy realizacji założeń inspirują.
Studio MDHR ma stosunkowo prosty (w założeniach, nie do realizacji) plan: ulepszyć gatunek run and gun. Gatunek, który jest z nami do ładnych kilku dekad, w trakcie których zdążył zbliżyć się do perfekcji. Nie będzie zatem łatwo, ale doceniam ambicję.
Wśród inspiracji zespół wymienia między innymi Contrę III, Gunstar Heroes, walkę z Szalonym Kapelusznikiem z Batman & Robin na Mega Drive'a, serię Mega Man X czy małe kawałki Ikarugi. Imponująca lista.
Krótkiego materiału doczekała się też jedna z walk z bossem.
Zaintrygowani? Premiera w tym roku na PC. Wersje na Linuksa i Maca są następne w kolejce, a być może potem Cuphead trafi na PlayStation 4 i Xboksa One.