Twórca takich gier jak Far Cry 2 czy Splinter Cell dość krótko zabawił w ekipie Valve - jego przygoda z tym studiem trwała półtora roku.
Twórca takich gier jak Far Cry 2 czy Splinter Cell dość krótko zabawił w ekipie Valve - jego przygoda z tym studiem trwała półtora roku.
Clinta najlepiej kojarzyć mogą fani Splinter Cella, pracował on bowiem przy pierwszej i drugiej części tej gry. Oprócz tego był zatrudniony także przy drugiej części Far Cry, ale ta produkcja z oczywistych względów nie może pochwalić się zbyt dobrymi opiniami u graczy. Clint opuścił Ubisoft w maju 2010 roku, by zatrudnić się jako creative director w ekipie LucasArts. Do dziś nie wiadomo nad czym pracował, ale zajęło mu to ponad dwa lata - do Valve przeszedł w lipcu 2012, został zatrudniony jako projektant odpowiedzialny za poziomy i design. Biorąc pod uwagę jego doświadczenie w FPS mógłby to być Half-Life 3 lub trzecia część Left 4 Dead. Póki co brak jest informacji o tym, gdzie Clint będzie pracował.