Fani serii Army of Two prawdopodobnie niezbyt miło wspominać będą jej ostatnią odsłonę. Kulisy prac nad The Devil's Cartel wyjawił były pracownik Visceral Montreal, Julian Beak.
Fani serii Army of Two prawdopodobnie niezbyt miło wspominać będą jej ostatnią odsłonę. Kulisy prac nad The Devil's Cartel wyjawił były pracownik Visceral Montreal, Julian Beak.
Beak chwali się, że w krótkim czasie udało mu się odwrócić "negatywną trajektorię morale zespołu", że odbudował "kulturę pewności i zaufania poprzez ciężką pracę i częste świętowanie sukcesów". Twierdzi również, że wypracował w zespole szczerość, nieustępliwość i przywiązanie na wszystkich poziomach.
"Nowy wysoki standard biegłości został w zespole wprowadzony zbyt późno, czego przewidywanym rezultatem była rozczarowująca produkcja" - skonkludował Beak. Jego działania nie uchroniły ekipy Visceral Games Montreal od zamknięcia. Electronic Arts zlikwidowało oddział studia w okresie premierowym Army of Two: The Devil's Cartel.