Ograniczenie liczby graczy w Titanfallu wywołało wśród graczy oburzenie. Główny projektant Justin Hendry tłumaczy, że takie rozwiązanie jest po prostu najlepsze dla przebiegu rozgrywki.
Ograniczenie liczby graczy w Titanfallu wywołało wśród graczy oburzenie. Główny projektant Justin Hendry tłumaczy, że takie rozwiązanie jest po prostu najlepsze dla przebiegu rozgrywki.
- Zasadniczo jest pięć kierunków, z których możesz zostać zabity. Im większa liczba graczy, tym większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz zabity od tyłu i tym większa trudność z radzeniem sobie z otoczeniem. Gra jest zbudowana tak, by grać sześciu na sześciu. Liczba graczy naprawdę wpływa na poziom chaosu w Titanfallu - dodaje Hendry.
Wcześniej przyczyny ograniczenia potyczek sieciowych w produkcji Respawn Entertainment do dwunastu osób tłumaczył współzałożyciel studia, Vince Zampella.