Świat Rain World to ruiny starożytnej cywilizacji, gdzie mieszkają różne stworzenia. Jednym z nich jest slugcat – zwierzątko, które musi zdobywać pożywienie i nie dać się schwytać większym od siebie drapieżnikom.
Świat Rain World to ruiny starożytnej cywilizacji, gdzie mieszkają różne stworzenia. Jednym z nich jest slugcat – zwierzątko, które musi zdobywać pożywienie i nie dać się schwytać większym od siebie drapieżnikom.
W świecie Rain World często pada gwałtowny deszcz, który uniemożliwia jakiemukolwiek stworzeniu normalne funkcjonowanie. Gracze sterują „slugcatem” - zwierzęciem, które musi polować, kiedy na krótko przestaje padać, by przetrwać kolejny deszczowy sezon, a jednocześnie uważać, by nie stać się czyimś obiadem.
Gra jest połączeniem platformówki i skradanki, w której nie ma zbyt wiele czasu na zastanawianie się: w końcu ofiara może uciec, a drapieżnik – dopaść. Twórcy zapewniają, że wiele czasu poświęcili inteligencji przeciwników, którzy są przebiegli, bezwzględni i nie spoczną, póki nie osiągną swego celu. Gracze będą mogli grać samotnie, w trybie kooperacji lub rywalizować ze znajomymi w różnych trybach gry.
Prace nad Rain World rozpoczęły się trzy lata temu – wersja alfa jest już gotowa, pozostało tylko dopracowanie produkcji. Gra zmierza na PC i Maki (przewidywana data premiery: grudzień 2014), ale niewykluczone, że trafi też na konsole - wszystko zależy jednak od powodzenia przedsięwzięcia na Kickstarterze. Projekt został już sfinansowany (twórcy skromnie poprosili o 25000 dolarów, zebrali już ponad 33000), ale jeśli uda się zebrać dużo więcej, deweloperzy będą mogli zająć się od razu wersją na PS4 i Xboksa One.
Zainteresowanych zapraszamy na stronę projektu na Kickstarterze i do głosowania na ten tytuł na Steam Greenlight.