A przynajmniej tak sądzi jeden z twórców Gone Home - Steve Gaynor ze studia The Fullbright Company.
A przynajmniej tak sądzi jeden z twórców Gone Home - Steve Gaynor ze studia The Fullbright Company.
- To byłoby dość szalone. Szczególnie, gdy mowa o grze takiej jak nasza, a więc wykonanej w pełnym 3D, i trzeba z nią przejść przez niejasny etap sprawdzania błędów i innych, podobnych procesów. To musiałoby być ogromne przedsięwzięcie - odpowiedział Steve dodając, że Microsoft powinien zadbać o to, by jego projekt kierowany dla "indyków" był bardziej atrakcyjny już chociażby tylko dlatego, że firma stawia przed twórcami bardziej restrykcyjne żądania.
- Gdy negocjujesz z obydwoma wydawcami, Microsoft ma nastawienie w stylu "no cóż, nie możesz ukazać się na Xbox, kiedy jesteś już szybciej na PlayStation", a tak naprawdę łatwiej zadebiutować jest na PS4, ponieważ oferuje lepsze warunki, możliwe, że podejmiesz więc decyzję "ok, wyjdźmy więc tylko na PlayStation" - dodał Steve.
Z drugiej strony - nawet, jeśli Microsoft jest bardziej restrykcyjny, nie zmienia to faktu, że firma i tak otrzymała tysiące zgłoszeń do programu ID@Xbox. Pierwsze gry objęte inicjatywą zadebiutują jeszcze w tym roku. Ale na ten moment odpowiedź na pytanie "która z konsol indykami stoi" może być tylko jedna. I nie ma ona literki "x" w swojej nazwie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!