Szef działu marketingu Rovio ujawnił oszałamiające statystyki gier spod znaku Angry Birds. - W 2010 roku, gdy mówiłem, że zarobimy 100 milionów dolarów, ludzie mieli mnie za szaleńca - wspomina.
Szef działu marketingu Rovio ujawnił oszałamiające statystyki gier spod znaku Angry Birds. - W 2010 roku, gdy mówiłem, że zarobimy 100 milionów dolarów, ludzie mieli mnie za szaleńca - wspomina.
- Angry Birds jest najszybciej rosnącą marką na świecie. Znają dziewięciu na dziesięciu mieszkańców USA i 93 proc. Chińczyków - zdradza. Podkreśla jednocześnie, że zbudowanie tak potężnej marki nie jest zadaniem prostym. Najlepszym tego przykładem jest... samo Rovio, które przed Angry Birds stworzyło 51 innych gier. Te rzecz jasna nie odniosły sukcesu w jakikolwiek sposób porównywalnego ze wspomnianym tytułem.
- To co zaczęło jako malutka gra dziś jest potężną marką. Nasi przyjaciele z Disneya wciąż są nieco przed nami, ale nasza trajektoria wygląda nieźle. Dopiero się rozkręcamy - zapowiada Vesterbacka.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!