Wiele fanów serii zadrżało, gdy zapowiadając nową grę z uniwersum Dark Souls Yui Tanimura określił ją jako "bardziej przystępną dla graczy". Nie bójcie się, nie będzie aż tak łatwo.
Wiele fanów serii zadrżało, gdy zapowiadając nową grę z uniwersum Dark Souls Yui Tanimura określił ją jako "bardziej przystępną dla graczy". Nie bójcie się, nie będzie aż tak łatwo.
- Dark Souls nie jest grą, która będzie kogokolwiek prowadzić za rączkę. Ale nie jest też niemożliwa (do oswojenia - dop. red.). Po prostu spędź z nią czas, który trzeba; poświęć jej uwagę, skup się na tym, co cię otacza, bądź cierpliwy i cały czas wyzywaj sam siebie. Z technicznego punktu widzenia, to co próbujemy zagwarantować, to że za każdym razem doskonale będziesz wiedział jaki popełniłeś błąd. Uważam, że nowy silnik, nowe animacje zrealizowane przy użyciu technologii motion capture, nowa strona wizualna i to wszystko, co zostało ulepszone, pomogą graczom lepiej to zrozumieć - powiedział Takeshi Miyazoe.
Twórcy pracując nad drugą częścią aktywnie korzystają z olbrzymiego odzewu społeczności zakochanej w uniwersum Dark Souls. Jedne z nielicznych narzekań dotyczyły ciemności w lesie, która mocno utrudniała rozgrywkę. W Dark Souls 2 można będzie natomiast wybrać, czy w lewej ręce wolisz nieść pochodnię rozświetlającą ciemność, czy tarczę dla ochrony. Ale dwóch na raz się oczywiście nie da.
- Nie uważam, byśmy tworzyli grę ani trochę trochę jaśniejszą, znajdziecie w niej skąpane w mroku areny. Jaskinia jest tak właściwie czarna jak smoła, jeśli nie masz akurat przy sobie pochodni, ale to także część rozgrywki. Gdy przejdziesz ją jakieś dziesięć czy dwadzieścia razy, zaczniesz zapamiętywać ścieżkę, a wtedy obejdziesz się już bez pochodni - dodaje Miyazoe.
Premiera gry zbliża się dużymi krokami - zaplanowano ją na marzec. Przypominamy, że składając zamówienie przedpremierowe w sklepie gram.pl możecie zagwarantować sobie bonus w postaci koszulki z motywem z gry. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w naszym sklepie.