Sucker Punch: Praca nad dwoma projektami lub dwiema wersjami byłaby rozpraszająca

Patryk Purczyński
2014/02/04 19:22
5
0

Twórcy serii inFamous tłumaczą, dlaczego w ich studiu zawsze powstaje tylko jedna gra i to w dodatku tylko na jedną platformę. Słowem kluczem jest tutaj "skupienie".

Sucker Punch: Praca nad dwoma projektami lub dwiema wersjami byłaby rozpraszająca

W 2011 roku Sucker Punch stało się studiem należącym do Sony, ale nawet przez wcześniejszych 11 lat istnienia zespół tworzył gry wyłącznie na konsole PlayStation. - Nasze studio naprawdę ceni sobie skupienie - wyjaśnia Brian Fleming, założyciel ekipy, która dała światu serię inFamous i producent jej najnowszej odsłony, Second Son.

- Jesteśmy jednozespołowym studiem, zawsze takim byliśmy. Wszystko, co kradnie nam skupienie, staramy się eliminować, niezależnie czy chodzi o utworzenie drugiego zespołu mającego pracować równolegle nad drugą produkcją, czy też o jednoczesną pracę nad wersją na inną platformę. Wszystkie te rzeczy rywalizowałyby o nasze skupienie, więc wykształciliśmy w sobie zdolność izolowania wszystkiego, co może nas rozpraszać i odciągać od tego, czym się faktycznie zajmujemy - dodaje Fleming.

GramTV przedstawia:

Najnowsza gra Sucker Punch, inFamous: Second Son, zadebiutuje 21 marca - oczywiście wyłącznie na PlayStation 4.

Komentarze
5
JayL
Gramowicz
04/02/2014 23:25

Huh, czytając tytuł newsa już myślałem, że przegapiłem ogłoszenie egranizacji Sucker Puncha...

Usunięty
Usunięty
04/02/2014 19:51
Dnia 04.02.2014 o 19:39, kodi24 napisał:

Gdyby płaciło im -przykładowo- EA, musieliby robić wersję na kilka platform jednocześnie. A tak przynajmniej mają więcej czasu na wyeliminowanie błędów ;)

Ja im nie bronie, tylko tłumaczę ich język i definiuje słowo "skupienie" ^^.

Usunięty
Usunięty
04/02/2014 19:39

Gdyby płaciło im -przykładowo- EA, musieliby robić wersję na kilka platform jednocześnie. A tak przynajmniej mają więcej czasu na wyeliminowanie błędów ;)




Trwa Wczytywanie