Twórcy serii inFamous tłumaczą, dlaczego w ich studiu zawsze powstaje tylko jedna gra i to w dodatku tylko na jedną platformę. Słowem kluczem jest tutaj "skupienie".
Twórcy serii inFamous tłumaczą, dlaczego w ich studiu zawsze powstaje tylko jedna gra i to w dodatku tylko na jedną platformę. Słowem kluczem jest tutaj "skupienie".
- Jesteśmy jednozespołowym studiem, zawsze takim byliśmy. Wszystko, co kradnie nam skupienie, staramy się eliminować, niezależnie czy chodzi o utworzenie drugiego zespołu mającego pracować równolegle nad drugą produkcją, czy też o jednoczesną pracę nad wersją na inną platformę. Wszystkie te rzeczy rywalizowałyby o nasze skupienie, więc wykształciliśmy w sobie zdolność izolowania wszystkiego, co może nas rozpraszać i odciągać od tego, czym się faktycznie zajmujemy - dodaje Fleming.
Najnowsza gra Sucker Punch, inFamous: Second Son, zadebiutuje 21 marca - oczywiście wyłącznie na PlayStation 4.