Evolve mogło powstać dużo wcześniej, ale ograniczenia technologiczne nie pozwalały zrealizować wizji pomysłodawców - zdradza szef studia Turtle Rock, Chris Ashton.
Evolve mogło powstać dużo wcześniej, ale ograniczenia technologiczne nie pozwalały zrealizować wizji pomysłodawców - zdradza szef studia Turtle Rock, Chris Ashton.
- To zawsze miała być produkcja typu versus, zawsze chodziło o rywalizację z innym graczem. W naszych wyobrażeniach było to coś na kształt Predatora, ludzie ganiają po dżungli i próbują upolować wielkiego potwora. Do tego potrzebowaliśmy bujnych lasów i roślinności. Problemem na jaki się natknęliśmy - i stało się to oczywiste dość szybko - była technologia - wspomina Ashton.
- Pracowałem w tamtym okresie przy Source Engine, który nie pozwalał na tworzenie rozległych, otwartych przestrzeni. To nie był silnik nadający się do tego typu rzeczy - dodaje.
Evolve szykowane jest z myślą o pecetach i konsolach nowej generacji. W opublikowanym wczoraj kalendarzu wydawniczym Take-Two gra ma zaplanowaną premierę na jesień bieżącego roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!