Idea Evolve świtała w głowach twórców od wielu lat

Patryk Purczyński
2014/02/05 10:25
0
0

Evolve mogło powstać dużo wcześniej, ale ograniczenia technologiczne nie pozwalały zrealizować wizji pomysłodawców - zdradza szef studia Turtle Rock, Chris Ashton.

Idea Evolve świtała w głowach twórców od wielu lat

- Pomysł istniał prawie od zawsze, jeszcze przed premierą Left 4 Dead - mówi Chris Ashton, szef Turtle Rock Studios, które niedawno pokazało światu, nad czym pracuje. Pomysł ów, który dziś znamy jako Evolve, wcale nie musiał dojrzeć w głowach swoich autorów - dojrzeć musiała za to technologia, która wcześniej nie spełniała wymagań twórców gry.

- To zawsze miała być produkcja typu versus, zawsze chodziło o rywalizację z innym graczem. W naszych wyobrażeniach było to coś na kształt Predatora, ludzie ganiają po dżungli i próbują upolować wielkiego potwora. Do tego potrzebowaliśmy bujnych lasów i roślinności. Problemem na jaki się natknęliśmy - i stało się to oczywiste dość szybko - była technologia - wspomina Ashton.

GramTV przedstawia:

- Pracowałem w tamtym okresie przy Source Engine, który nie pozwalał na tworzenie rozległych, otwartych przestrzeni. To nie był silnik nadający się do tego typu rzeczy - dodaje.

Evolve szykowane jest z myślą o pecetach i konsolach nowej generacji. W opublikowanym wczoraj kalendarzu wydawniczym Take-Two gra ma zaplanowaną premierę na jesień bieżącego roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!