W ciągu 24 godzin od rozpoczęcia zapisów ponad 10 tysięcy deweloperów wyraziło chęć stworzenia aplikacji z myślą o inteligentnej opasce Razer Nabu. Jak wyraził się Min-Liang Tan, CEO i dyrektor kreatywny Razera - tak olbrzymie zainteresowanie potwierdza słuszność przyjęcia przez firmę długoterminowej strategii zakładającej wprowadzenie do oferty sprzętu typu SmartBand. - Zalew propozycji wsparcia sprzętu jest dla nas tym bardziej satysfakcjonujący, że stworzenie Razer Nabu poprzedziliśmy badaniami trwającymi 3,5 roku. Nie możemy doczekać się przekonania, w jaki sposób deweloperzy wykorzystają zaletę otwartej platformy Nabu, by urozmaicić jej przydatność dla użytkowników - powiedział Tan.
O Razer Nabu pisaliśmy szerzej na początku stycznia przy okazji targów CES, na których opaska zdobyła uznanie odwiedzających targi. Sprzęt powinien zadebiutować w nadchodzących tygodniach.