Nowe Call of Duty tworzone z myślą przede wszystkim o konsolach nowej generacji

Paweł Pochowski
2014/02/10 19:25

Co więcej, twórcy zapowiedzieli wdrożenie trzyletniego procesu produkcji.

Nowe Call of Duty tworzone z myślą przede wszystkim o konsolach nowej generacji

Nad nową grą z serii Call of Duty pracuje obecnie firma Sledgehammer Games. Według informacji przekazanych przez Erica Hirshberga wygląda na to, że tytuł ten powstaje przede wszystkim z myślą o konsolach nowej generacji. - Oczywiście w roku premierowym dla konsol nowej generacji, każdy kto zaprojektował tytuł cross-platformowy musiał zmierzyć się z faktami, że technologia konsol nowej generacji dopiero wychodziła z cienia i zmieniała się podczas procesu deweloperskiego... Teraz, kiedy konsole next-gen już wyszły i są dostępne na rynku, stały się one naszym celem pierwszorzędnym - powiedział Eric w rozmowie z IGN.

Hirshberg powiedział także, że kolejne gry z serii Call of Duty będą od teraz powstawały w trzyletnim, a nie jak było do tej pory - dwuletnim cyklu produkcyjnym. Nad kolejnymi grami z serii będą pracować trzy zespoły - Treyarch, Infinity Ward oraz wspomniane powyżej Sledgehammer Games.

GramTV przedstawia:

Oto, w jaki sposób Eric Hirshberg skomentował decyzję o wydłużeniu procesu produkcji poszczególnych części. - Z takim poziomem zawartości, którą aktualnie pakujemy do każdej gry, stało się prawdziwym "końskim wyścigiem", by za każdym razem zdążyć ze wszystkim co chcieliśmy opracować. Przy konsolach nex-genowych mamy więcej możliwości niż do tej pory, chcemy więc upewnić się, że nasi deweloperzy będą mieli odpowiednią ilość czasu na wprowadzenie innowacji i stworzenie najbardziej kreatywnej wizji, a także niezwykle dopracowanej gry za każdym razem - tłumaczy CEO wydawnictwa Activision, Eric Hirshberg.

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
11/02/2014 09:20

Bo ludzie właśnie chcą dokładnie tego samego co wcześniej, tylko w nowym opakowaniu. Gameplay może zostać, ważne, żeby silnik był nowy i żeby obsługiwał pierdyliard technik AA, bo przecież to ma taki wielki wpływ na gameplay.Rozumiem narzekanie na silnik, jeżeli chodzi o kod sieciowy (który w CoDzie jest zrypany od czasu MW2), ale nie powtarzanie co chwila tej samej bajki o tym, jak to silnik CoDa==idTech3. Idąc tym tropem, Source to GoldScr a GoldScr to silnik pierwszego Quake''a.PS. Pachtera nie Pratchetta.

Usunięty
Usunięty
11/02/2014 09:20

Bo ludzie właśnie chcą dokładnie tego samego co wcześniej, tylko w nowym opakowaniu. Gameplay może zostać, ważne, żeby silnik był nowy i żeby obsługiwał pierdyliard technik AA, bo przecież to ma taki wielki wpływ na gameplay.Rozumiem narzekanie na silnik, jeżeli chodzi o kod sieciowy (który w CoDzie jest zrypany od czasu MW2), ale nie powtarzanie co chwila tej samej bajki o tym, jak to silnik CoDa==idTech3. Idąc tym tropem, Source to GoldScr a GoldScr to silnik pierwszego Quake''a.PS. Pachtera nie Pratchetta.

Revan91
Gramowicz
11/02/2014 08:51

Ci co piszą, że stary silnik jest pchany na nextgeny i to jest kompletny bezsens, chyba nie wiedzą, co to jest silnik gry.




Trwa Wczytywanie