Do momentu, w którym Turtle Rock Studios podlegało pod THQ, koncepcja na stworzenie Evolve była nieco inna. Zmianę przyniósł upadek wspomnianego wydawcy i przejęcie studia przez Take-Two.
Do momentu, w którym Turtle Rock Studios podlegało pod THQ, koncepcja na stworzenie Evolve była nieco inna. Zmianę przyniósł upadek wspomnianego wydawcy i przejęcie studia przez Take-Two.
Starszy producent Mike Boccieri wyznaje co prawda zasadę, by nigdy nie mówić nigdy, ale na razie nie ma żadnych planów, by model F2P wdrożyć do Evolve. - Na razie nic takiego nie ma na horyzoncie - stwierdza. W koncepcji Rubina produkcja Turtle Rock Studios miała zarabiać na nowych postaciach, wzorem League of Legends.
- Możliwości są nieskończone, ale ludzie - jak sądzę - najbardziej podekscytowani są faktem istnienia myśliwych i potworów. My musimy stawiać na nasze najmocniejsze strony - kwituje Boccieri.
Przypomnijmy, że w Evolve rozgrywka będzie polegała na rywalizacji czterech myśliwych z jednym potworem. O tym, jak wygląda to w praktyce, możecie przekonać się oglądając debiutancki gameplay. Warto też rzucić okiem na nasze wrażenia z rozgrywki.