Ken Levine rozpoczyna pracę w zaledwie kilkunastoosobowym zespole. Irrational Games pod obecną postacią przestaje istnieć.
Ken Levine rozpoczyna pracę w zaledwie kilkunastoosobowym zespole. Irrational Games pod obecną postacią przestaje istnieć.
- Nie ma właściwego sposobu na zwolnienie ludzi, a pierwszym naszym zadaniem jest zapewnienie tym, którzy odchodzą, odpowiedniego wsparcia podczas tego okresu przemian - podkreślił Levine. Osoby opuszczające Irrational Games mogą liczyć na wsparcie finansowe oraz pomoc w znalezieniu zatrudnienia w innych studiach należących do Take-Two, a także aranżowanie rozmów z firmami z zewnątrz.
Czym konkretnie będzie zajmował się Ken Levine ze skromną grupką współpracowników? Tworzeniem opartych na narracji gier, w które można wielokrotnie grać od nowa. Będą to produkcje dystrybuowane wyłącznie cyfrowo, można zatem podejrzewać, że i ich rozmiar się zmniejszy.
Początkowo Levine chciał otworzyć nowe, niezależne studio, ale włodarze Take-Two zapewnili go, że może on z powodzeniem nadal działać pod skrzydłami wydawcy. - Trzeba pamiętać, że to oni uwierzyli w Bioshock i wspierali go - zaznaczył.
Bioshock i Bioshock: Infinite są jednymi z najwyżej ocenionych gier całej poprzedniej generacji. Nietrudno sobie zatem wyobrazić, jak dużą stratą dla segmentu AAA jest ujawniona właśnie decyzja Kena Levine'a.