Zmienia więc profil i z tworzenia produkcji dla rdzennych graczy przenosi się do bardziej casualowego zespołu.
Zmienia więc profil i z tworzenia produkcji dla rdzennych graczy przenosi się do bardziej casualowego zespołu.
Dziś wiemy już, że Stephane został CEO i partnerem w Hibernum - studiu w większości casualowym, które tworzy gry z segmentu społecznościowych, choć miało także swój udział w kilku produkcjach od Ubisoftu. I tak dla Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent w wersjach dedykowanych PS2, Xbox oraz Nintendo Wii Hibernum tworzyło przerywniki filmowe, przy Assassin’s Creed 2 pomagali opracować charakterystykę i sposób zachowania się głównego bohatera, z kolei przy Assassin’s Creed Brotherhood asystowali przy debiucie gry z medialnej strony. Firma miała swój udział także przy Deus Ex: Human Revolution, Batman: Arkham City Armored Edition oraz Assassin's Creed IV: Black Flag - Freedom Cry, a oprócz tego w między czasie stworzyła całą masę mniejszych produkcji pokroju Puzzle Chasers czy Blockolicious.
W nowym miejscu pracy Stephane ma być odpowiedzialny za zwiększenie produktywności i jakości studia, trenowanie oraz szkolenie menadżerów, a także zdefiniowanie, a następnie wprowadzenie w życiu planów dotyczących przyszłości Hibernum. Życzymy mu powodzenia na nowym stanowisku pracy i wielu zawodowych sukcesów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!