Nie wiemy jeszcze czym zajmie się ekipa, ale nazwę wybrali sobie ambitną.
Nie wiemy jeszcze czym zajmie się ekipa, ale nazwę wybrali sobie ambitną.
Leap Experience Pioneers może brzmieć znajomo, bo Microsoft zaklepywał tę nazwę do użytku w szeroko pojętym przemyśle gier wideo latem 2012 roku. Teraz znów zrobiło się głośno o tym tajemniczym bycie. Microsoft zarejestrował ów znak handlowy po raz kolejny 6 marca.
Nie trzeba było długo czekać na rozwiązanie tajemnicy, dzięki niezawodnym detektywom z forum NeoGAF. Ci dotarli na witrynę agencji Territory Studio, która zajmowała się zbudowaniem tożsamości marki LXP. Z opisu speców od marketingu medialnego wynika, że to wewnętrzne studio Microsoftu budzące się do życia po kilku latach marazmu (co nie znaczy oczywiście, że nie robili w tym czasie jakiejś gry) z dużymi ambicjami, co sugeruje nazwa.
Co dalej? Pozostaje czekać na oficjalne wieści od Microsoftu i być może zapowiedź projektu/projektów studia na zbliżającym się wielkimi krokami E3.