Być może już w tym tygodniu Namco Bandai wyjaśni, dlaczego Dark Souls II pod względem graficznym nie prezentuje się najlepiej na konsolach. Wersja, która trafiła do sklepów wypada bardzo słabo w porównaniu z tym, co prezentowano podczas zapowiedzi.
Być może już w tym tygodniu Namco Bandai wyjaśni, dlaczego Dark Souls II pod względem graficznym nie prezentuje się najlepiej na konsolach. Wersja, która trafiła do sklepów wypada bardzo słabo w porównaniu z tym, co prezentowano podczas zapowiedzi.
Dynamiczne oświetlenie, konieczność noszenia ze sobą pochodni w niektórych lokacjach, złowieszcze cienie rzucane przez przeciwników, tekstury – to wszystko dobrze prezentowało się podczas zapowiedzi, ale najwyraźniej zaginęło w akcji. Czemu twórcy zdecydowali się na tak drastyczne zmiany? Być może dowiemy się tego już wkrótce. Jeden z użytkowników NegoGAF, jschreier, zapewnił: „przedstawiciel Namco Bandai powiedział mi, że firma pracuje z Japończykami z nadzieją, że w przyszłym tygodniu będą mogli coś zakomunikować”.
Nie wiadomo, czy gra w wersji na PC będzie prezentować się tak dobrze, jak powinna, czy może będzie wyglądać równie nieciekawie, jak na konsolach. Jeśli przyczyną pogorszenia jakości były możliwości techniczne konsol, nie ma żadnego powodu, by na PC grafika była gorsza niż ta, którą widzieliśmy na screenach i filmikach.