Pożegnajcie Ghost Recon Online - od teraz to Ghost Recon Phantoms

Paweł Pochowski
2014/03/18 08:30
3
0

Podczas pobytu w Steam Early Access twórcy naprawdę popracowali nad swoją grą. Zmiany dotknęły nie tylko nazwy gry, ale także większej ilości dziedzin.

Pożegnajcie Ghost Recon Online - od teraz to Ghost Recon Phantoms

Gdy w styczniu okazało się, że Tom Clancy's Ghost Recon Online zanim wejdzie na Steam postanowił pobyć trochę w Steam Early Access wiele osób zastanawiało się nad sensem takiego rozwiązania. W końcu do tej pory był to gotowy produkt, który nagle został wypuszczony w formie wczesnego dostępu niczym nowe, niezależne produkcje od indie deweloperów. Corey Facteau tłumaczył, że taka forma premiery podyktowana została chęcią dopracowania tytułu i faktycznie okazuje się, że deweloperzy poprawili kilka elementów, a także posłuchali graczy i wzięli pod uwagę ich opinie. Stąd też zmiana nazwy gry, która symbolizuje jednocześnie jej nowy początek.

W porównaniu do Tom Clancy's Ghost Recon Online zmieniło się sporo. - Opinia od naszych pięciu milionów graczy podczas testów wersji beta pozwoliła nam na ulepszenie jakości gry i poprawienie tych elementów, które czynią ją unikalną mieszanką intensywnej strzelanki z koniecznością współpracy z zespołem oraz taktyczną głębią produkcji z gatunku MOBA. Ghost Recon Phantoms przynosi do gry warstwę fabularną skupioną wokół Fantomów - byłych Duchów, aktualnych przeciwników w grze, którzy opuścili formację Ghosts z chęci dążenia do realizacji własnych celów. Dodaliśmy także do rozgrywki nowe elementy gameplay'u, by pogłębić rozgrywkę, a także dostarczyć nowych wrażeń naszym weteranom. Oczywiście żadne konta nie będą restartowane, a nasi aktualni gracze nie będą musieli zaczynać od zera - zapewnia Corey Facteau, producent Ghost Recon Phantoms.

GramTV przedstawia:

Corey ujawnia, że zespół zdecydował się na przemodelowanie map, włączając to także zmianę szaty graficznej i usprawnienie oświetlenia w grze. Zaprezentowane przez twórców screeny udowadniają, że deweloperzy dużo pracy włożyli w polepszenie graficznej strony tytułu - zobaczcie sami poniżej jak bardzo zmieniła się gra. Ponadto twórcy zdecydowali się przerobić matchmaking, który uwzględnia teraz nie tylko posiadane umiejętności, ale także ekwipunek, by zapewnić sprawiedliwszą zabawę dla nowicjuszy i weteranów, a także dla płacących oraz niepłacących graczy. Co więcej, to nie koniec zmian, a deweloperzy zapowiadają dalsze prace nad grą z udziałem community i otwarcie na potrzeby graczy - stąd też aktualnie trwające testy nowych, ulepszonych granatów dymnych. O tym, czy wszystkie te modyfikacje wpłynęły pozytywnie na Ghost Recon Phantoms przekonamy się już 10. kwietnia, kiedy gra zostanie oficjalnie wydana na Steam.

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
18/03/2014 15:09

Grałem jeszcze niedawno w GRO, ale prawdę powiedziawszy fun sprawia jedynie granie w ekipie z kumplami, inaczej jeśli nie płacisz kasy za lepszy sprzęt ciężko jest cokolwiek ugrać i jedynie się człowiek denerwuje.

Oho... no to chyba szykuje się powrót do Ghost Recon O... Phantoms. Powiem szczerze, podoba mi się to i jak tylko pojawi się gra na Steam lub też może wcześniej ściągnę ją sobie ponownie.

Usunięty
Usunięty
18/03/2014 10:01

Ciekawe, aż sprawdzę co się zmieniło.Ostatnio odniosłem wrażenie że gracze którzy nie wydali odpowiedniej sumy prawdziwych pieniędzy stali się tylko mięsem armatnim dla tych którzy płacą.Gram na prawdę dobrze ale to nie wystarczy.Przykład - gracz z dobrym sprzętem zabija na "półhita", ja muszę z darmowej snajperki strzelić co najmniej 2 razy w głowę przeciwnika żeby padł.Po pierwszym strzale zdradzam swoją pozycję i staje się tarcza dla innych.Dobrze byłoby aby przeciwnik padł po takim strzale, pozostaje wyłozyć kasę :)




Trwa Wczytywanie