Respawn Entertainment początkowo nie planowało wydania Titanfalla na Xboksie One. Kto by wtedy przypuszczał, że będzie to jedna z najważniejszych produkcji na nową konsolę Microsoftu?
Respawn Entertainment początkowo nie planowało wydania Titanfalla na Xboksie One. Kto by wtedy przypuszczał, że będzie to jedna z najważniejszych produkcji na nową konsolę Microsoftu?
- Początkowo nie planowaliśmy Titanfalla w wersji na Xboksa One – powiedział główny inżynier, Richard Baker, w rozmowie z Digital Foundry. – Jestem pewien, że wersja na Xboksa One przyczyniła się do ulepszenia wersji na PC, ponieważ warto było włożyć więcej wysiłku, by wykorzystać DirectX 11 czy systemy 64-bitowe. Myślę, że w przyszłości będzie podobnie. Najlepsze karty graficzne zawsze będą mogły uciągnąć więcej, ale wąskim gardłem – zwłaszcza na PC – są procesory. Z DirectX 11 procesor graficzny może przejąć część zadań, które uprzednio wykonywane były przez CPU.
Choć Titanfall zadebiutował w ubiegłym tygodniu, Respawn Entertainment zamierza pracować dalej nad optymalizacją gry i zwiększeniem rozdzielczości do 1080p na Xboksie One (bez wykorzystania anti-aliasingu) lub do 900p z wykorzystaniem FXAA.
Titanfall ukazał się na PC i Xboksie One, na Xboksa 360 trafi dopiero 28 marca.